חוזר מס הכנסה פריסת פיצויים

עובדים הזכאים לפיצויי פיטורין, יכולים לפרוס את תשלומי מס ההכנסה הנדרשים עבורם על פני שש שנים. רשות המיסים מאפשרת לעובדים הזכאים לפיצויי פיטורין, לפרוס את התשלומים שש שנים קדימה או אחורה. המשמעות היא הקטנת המס הנדרש עבור הכספים, אך העובד חייב לשלם את המס עבור כל שנה בפועל במועד של קבלת הפיצויים. חוזר מס הכנסה בנוגע לפריסת פיצויים, מפרט מדי שנה את כל התנאים הנדרשים עבור המהלך.

רבים נוטים לחשוב שבאמצעות מחשבון פריסת מס פיצויים, הם יכולים לנהל את העניינים הפיננסיים שלהם בעצמם. אמנם בחלק מהמקרים זה יכול להיות נכון, אבל ברוב המוחלט של המקרים כדאי להתייעץ עם מומחים לפרישה לפני קבלת כל החלטה בנידון.

חוזר מס הכנסה פריסת פיצויים
מה תפקידם של מתכנני פרישה?

מתכנני פרישה מקצועיים עוברים עם הלקוח על כל מסלולי הפנסיה והפיצויים, ובודקים מהי הדרך היעילה ביותר למשוך את הכספים. אחת המטרות הראשיות של יועצי פרישה, הוא לעזור ללקוחות לשלם פחות מס על משיכת הכספים. בהתאם לכך, הם מאפשרים ללקוח ובני משפחתו לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה.

מתכנני פרישה הם אנשי מקצוע בעלי השכלה פיננסית רחבה שעובדים בדרך כלל כרואי חשבון, יועצי מס ואנשי מקצוע נוספים בתחום הפיננסי והפנסיוני. קורס תכנון פרישה נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ והוא מתאים במיוחד עבור עצמאים מהתחום ההשכלה הפיננסית, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת ההכנסה.

איפה לומדים תכנון פרישה?

אנחנו מזמינים אתכם ללמוד קורס תכנון פרישה אצלנו במכללת Os-Experts. במסגרת הלימודים בתחום נקנה לכם ידע וכלים מעשיים לעבודה עם לקוחות, ונעבור אתכם על כל המוצרים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק. הקורס מתקיים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם להעדפות הסטודנט.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.