חוזר מס הכנסה קיבוע זכויות

קיבוע זכויות פנסיה תקציבית מאפשר לאנשים שהגיעו לגיל פרישה, לחסוך כסף על תשלומי מס הכנסה. על מנת לנצל את הטבות המס המתאימות, יש למלא בהתאם טופס 161ד הוא טופס בקשה לקיבוע זכויות. באמצעות הטופס העובד מודיע כיצד ברשותו לנצל את הטבות המס המגיעות לו מטעם המדינה. לרשות העובדים עומדות שלוש אופציות, לנצל את הפטור כסכום חד פעמי, באמצעות פטור על קצבת הזקנה או שילוב של השניים.

בשביל לנצל את כל הזכויות המגיעות לעובדים שהגיעו לגיל פרישה, יש לתכנן מראש מהי הדרך המשתלמת ביותר, בשביל למשוך את הכספים. לפעמים משיכה של כספי פיצויים שלא בזמנם, יכולים לעלות לעובד בתשלומי מיסים מיותרים. לכן, רבים מהעובדים במשק הישראלי, שכירים ועצמאים, פונים בשנים האחרונות למתכנני פרישה מקצועיים בשביל לקבל החלטות מתאימות בתחום.

חוזר מס הכנסה קיבוע זכויות
מהם השלבים החשובים ביותר בנוגע לתכנון פרישה?

תכנון פרישה הוא תהליך ארוך שבמסגרתו מתכנן פרישה מקצועי עם רקע במיסוי, מלווה את הלקוחות לכל אורך הדרך. במהלך הליווי הוא עובר אתם על כל מסלולי הפנסיה והפיצויים שברשותם, ובודק לעומק מהי הדרך הטובה ביותר לנצל את הכספים. בניגוד למה שאנשים חושבים, תכנון פרישה יכולים להמשך על פני שנים רבות, ובמהלכם הליווי המקצועי עוזר לעובדים לקבל בכל פעם את ההחלטות המתאימות ביותר עבורם.

בעידן של ימינו בו אנשים משנים מקום עבודה לעיתים קרובות יותר, כדאי להתייעץ עם מתכנני פרישה, בכל שלב שבו נדרשת החלטה חשובה בנוגע לניצול כספי הפנסיה והפיצויים.

תכנון פרישה, לימודים והכשרה מעשית לעבודה עם לקוחות

בשנים האחרונות לימודי תכנון פרישה הפכו למצרך מבוקש מאוד במכללה שלנו. סוכני ביטוח שאיבדו חלק ניכר מהעמלות שלהם והם נאבקים ברגולציה החדשה בתחום, מחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה. תכנון פרישה מאפשר לכם להוסיף עוד נדבך משמעותי לבית העסק ולמשוך לקוחות חדשים. הלימודים מתאימים עבור כל אחד מכם מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המעוניין להתפתח מקצועית ולהגדיל את מעגל ההכנסה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס ניהול פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.