חוק הגמלאות פנסיה תקציבית

פנסיה תקציבית משולמת לעובדים מתוך התקציב של המעביד. מדובר בגמלאים שהצטרפו למערכת הציבורית עד שנת 2002. פנסיה תקציבית בנויה על צבירה של 2% כל שנה עד לתשלום פנסיה מקסימלי של 70% מהשכר הקובע. פנסיה תקציבית הייתה בעיקר עבור עובדים בשירות המדינה, סוהרים ושוטרים, מורים בשירות המדינה ואנשי מקצוע נוספים. החל משנת 2003 ושלוש השתנה החוק ועובדים חדשים אינם מבוטחים עוד יותר בפנסיה תקציבית אלא בפנסיה צוברת.

בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים כדאי מאוד לעשות סדר בנידון עוד לפני הפרישה ממעגל העבודה. זאת ניתן לעשות על ידי ייעוץ מקצועי הנעשה על ידי מתכנני פרישה. תכנון פרישה עוזר ללקוחות לנהל בצורה נכונה את כל החסכונות הפנסיוניים ולשמור על אותה רמת חיים לאחר היציאה לגמלאות. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה המתאים במיוחד עבור עצמאים מהתחום הפנסיוני והפיננסי המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

חוק הגמלאות פנסיה תקציבית
בואו ללמוד תכנון פרישה במכללת Os-Experts

במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס מקיף ויסודי בתכנון פרישה המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות בתחום. במהלך הלימודים נעבור על כל המוצרים הפנסיונים ונלמד לעומק על אופן משיכת הכספים מכל מוצר. כמו כן, נבחן את כל ענייני המיסוי הנוגעים לפרישה ממעגל העבודה כולל התנסות בתכנון מס.

קורס ניהול פרישה שלנו מועבר באופן פרונטלי או דיגיטלי לנוחיות הסטודנט. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

לימודי תכנון פרישה, הרשמה ללימודים במכללה

לימודי תכנון פרישה במכללה שלנו הם הלימודים המקיפים ביותר בתחום עם דגש מרכזי על הכנה פרקטית לעבודה עם לקוחות.
מעוניינים להירשם ללימודי תכנון פרישה במכללה? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להרים אלינו טלפון עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.