חוק רצף פיצויים

רצף פיצויים ורצף קצבה מאפשר לעובדים לייעד את הכספים שהופקדו לטובת תשלומי פיצויים לאחר הפרישה. מדובר במקרה שבו עובד עוזב מקום עבודה ומתחיל מקום עבודה חדש, והוא מעוניין להשאיר את כספי הפיצויים בקופות הגמל או בביטוח הפנסיוני. הכספים יצורפו אל כספי הפיצויים המופקדים כעת על ידי המעסיק החדש. כמו כן, תשלום המס על כספי הפיצויים נדחה לזמן שבו העובד מעוניין למשוך את הכספים.

רצף פיצויים מאפשר לעובדים לנהל את הכספים הפנסיוניים שלהם בהתאם לצרכים שלהם בעתיד. החשיבה קדימה אל עבר רגע הפרישה היא הקו המנחה בכל החוקים והתקנות, שנועדו לאפשר לעובדים להמשיך ולחסוך את הכספים לשעת הזקנה.

בכל קבלת החלטה בנידון כדאי מאוד להתייעץ עם מומחים למיסוי פרישה מוקדמת, בשביל לקבל את ההחלטות הנכונות בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים. לפעמים בשעת הדחק אנשים מעוניינים למשוך כספי פיצויים באופן מיידי, מה שיכול להוביל להקטנה משמעותית של הקצבה בעת הפרישה ותשלומי מיסים מיותרים.

חוק רצף פיצויים
תכנון פרישה וניהול נכון של כלכלת המשפחה

תכנון פרישה מאפשר לעובדים לנהל בצורה מתאימה את כלכלת המשפחה. כל זאת בהתאם לצרכים שלהם בעתיד לבוא. מתכנני פרישה מקצועיים, יושבים ביחד עם הלקוח ומחשבים מהן האופציות העומדות בפניהם. הם בודקים קודם כל, כיצד ניתן לנצל את הפטור המגיע לעובד ממסים על משיכת הכספים. במקרים מסוימים, כדאי למשוך כספי פיצויים אם יש צורך מיידי בעניין. אבל, לפני שמבצעים כל פעולה, צריך לבדוק האם זה באמת משתלם ללקוח, כמה מס הוא יצטרך לשלם על כך ומה תהיה הפנסיה שלו בעתיד לאחר המשיכה. תכנון פרישה הוא מקצוע מבוקש מאוד בשוק העבודה, ומתכנני פרישה מקצועיים עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה.

לימודי תכנון פרישה

לימודי תכנון פרישה מאפשרים לכם לרכוש את אחד המקצועות החשובים ביותר בשוק העבודה. הלימודים מתאימים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המחפשים אחר דרכים להגדלת ההכנסה. סוכני ביטוח פנסיוניים, רואי חשבון, יועצי מס ואנשי מקצוע נוספים, יכולים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי שלהם. בהתאם לכך, אתם יכולים להגדיל את מעגל הלקוחות ולהציע שירות נוסף ואיכותי ללקוחות קיימים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.