חישוב היוון קצבה

במעבר בין עבודות או בזמן פרישה, צריך לקבל החלטות חשובות בנוגע לחסכונות הפנסיוניים והפיצויים. אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר נוגעת להיוון קצבה.

בזמן פרישה או מעבר בין עבודות, העובדים צריכים לבחור האם לקבל את הקלות המס המגיעות להם מטעם המדינה באמצעות הנחה על הפנסיה החודשית או על משיכת כספים מיידית. היוון קצבה הוא בעצם משיכה של כספים באופן מיידי, עליהם העובדים זכאים להנחות מס בהתאם. בכל מקרה של קבלת החלטות חשובות הנוגעות לכספי הפנסיה והפיצויים כולל היוון קצבה, מתכנני פרישה מקצועיים עם רקע במיסוי פרישה הם הכתובת הנכונה עבור העובדים.

מה זה תכנון פרישה?

תכנון פרישה לפנסיה הוא מקצוע מעולה שיכול לשדרג את העסק הפרטי של כל סוכן ביטוח ויועץ מס. תכנון פרישה מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. מדובר במקצוע שמאפשר לכם להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי, להגדלת הלקוחות ומתן שירות נוסף ללקוחות קיימים.

מתכנני פרישה יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים אילו מסלולים מתאימים עבורו ואילו אינם משרתים אותו עוד. ביחד עם הלקוח הם בודקים כיצד ניתן לחסוך בתשלומי המיסים, ולנצל בצורה הטובה ביותר את כל ההטבות המגיעות לעמיתים ולעצמאים מטעם המדינה.

חישוב היוון קצבה
איפה לומדים תכנון פרישה?

תכנון פרישה לומדים במכללה שלנו, המכללה לתכנון פרישה ייעודית בתחום שעובדת בשיתוף פעולה עם אורין שפלטר. אנחנו מספקים עבורכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות. מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה הוא המקיף ביותר והמקצועי ביותר בארץ, והוא מאפשר לכם ללמוד את התחום לעומק. במהלך הלימודים תתנסו בכל החישובים הנדרשים, ותרכשו ידע מקיף בנוגע לכל מסלולי הפרישה הנמצאים כיום בשוק.
איך נרשמים ללימודי תכנון פרישה?
מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? מעוניינים להירשם ללימודי תכנון פרישה במכללה שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.