חישוב מס על פיצויים

חישוב מס הכנסה על כספי הפיצויים דורש ידע ומומחיות בתחום. קודם כל צריך לבדוק לעומק מהן הזכויות המגיעות לעובד במסגרת ההפקדות הפנסיוניות שלו. האם הוא מבוטח בפנסיה תקציבית או בפנסיה צוברת מהי תקרת הפטור השנתית והאם כדאי למשוך את הפיצויים או להשאיר אותם לטובת רצף קצבה או רצף פיצויים. בכל מקרה נתון כדאי להתייעץ עם מומחים לפרישה עם רקע נרחב במיסוי פרישה, לשם קבלת ההחלטות המתאימות.

מתכנני פרישה יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק את כל מסלולי החסכונות הפנסיוניים שברשותו, הם בונים עבורו תוכנית כלכלית מסודרת לקראת היציאה לגמלאות. כמו כן, בכל שלב של מעבר בין עבודות או פיטורים, תכנון פרישה מקצועי עוזר ללקוח לקבל החלטות חשובות בנוגע לכספי הפיצויים.

 חישוב מס על פיצויים
תכנון פרישה, לימודים והכשרה פרקטית לעבודה

תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק התעסוקה. המקצוע מתאים במיוחד עבור עצמאים בתחום הפנסיוני והפיננסי, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה.

במכללה שלנו תלמדו את התחום לעומק ותרכשו כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות. במהלך קורס ייעוץ פנסיוני תלמדו על כל מסלולי החסכון הפנסיוני ועל היתרונות והחסרונות של כל מסלול. אנחנו מתמקדים בלימוד פרקטי המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות בתחום. בהתאם לכך, במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש מיוחד על סימולציות ותיאורי מקרים ועל התנסות מעשית בחישובים הקשורים למיסוי פרישה.

איך נרשמים ללימודי תכנון פרישה?

מעוניינים לקבל מידע נוסף על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? אין יותר פשוט מכך! התקשרו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. במהלך שיחת הייעוץ תקבלו את כל הפרטים הנדרשים על הלימודים, כולל מידע על שכר הלימוד ועל מועדי הקורסים הבאים.