חישוב מענק פרישה לעובדי מדינה

מענקי פרישה ניתנים לעובדי מדינה שפרשו עקב מצבם הבריאותי, הזכאים לקצבת פרישה. המענקים ניתנים גם לעובדים שפוטרו מהשירות הציבורי, והם מבוטחים במסגרת פנסיה תקציבית. חישוב מענק פרישה לעובדי מדינה, מאפשר להם לתכנן בצורה מתאימה את תהליך הפרישה מעבודה. ניתן כמובן לבצע את החישובים המתאימים באמצעות סימולטור פרישה, המאפשר לעובד לראות את גובה המענקים המגיעים לו, ואת האופציות העומדות לפניו. אבל, בשביל לקבל תמונה מלאה של העניין ובשביל לדעת איך לנצל בצורה מקסימלית את המענקים, עדיף להתייעץ עם איש מקצוע.

יועצי ורואי חשבון מומחים למיסוי ופרישה עוזרים ללקוחות לתכנן בצורה נכונה את ניצול כספי המענק לטובתם ולטובת בני המשפחה. בעקבות התחלופה הגבוהה של עבודות במהלך החיים, והמורכבות הבירוקרטית של מסלולי הפנסיה והפיצויים, מתכנני פרישה הם כיום מצרך מבוקש בשוק העבודה. אדם מן הישוב אינו יכול לקבל החלטות מושכלות כי אין לו מספיק ידע בעניין. כאן נכנסים אנשי המקצוע שעוזרים לו עם ההחלטה.

חישוב מענק פרישה לעובדי מדינה
לימודי תכנון פרישה עבור מי זה מתאים?

לימודי תכנון פרישה לפנסיה מתאימים עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. בשנים האחרונות סוכני ביטוח רבים ואנשי מקצוע העובדים על עמלות, מחפשים דרכים יצירתיות להגדלת ההכנסה. הרגולציות בתחום הביטוח מקשות עבודה מהירה, והעמלות נשחקות בהדרגה. בהתאם לכך, הוספת ייעוץ פרישה לעסק הפרטי יכולה להגדיל בצורה משמעותית את קהל הלקוחות, ולספק שירות נוסף ללקוחות קיימים. במסגרת הלימודים אצלנו במכללה, אנחנו מתאימים את עצמנו לקהל היעד ומספקים עבורכם אפשרות ללימודים בשעות הערב או באופן מקוון.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.