חישוב פיצויים וגמר חשבון

חישוב פיצויים נועד לאפשר לעובדים להבין את המצב הפיננסי שלהם, בעת מעבר בין עבודות פיטורים או פרישה. ניתן לחשב את תשלומי המיסים על הפיצויים ואת גודל הקצבה החודשית, באמצעות מחשבון מתאים ולקבל החלטות בנוגע לכספי הפיצויים.

בעת מעבר בין עבודות או פיטורין או בעת יציאה לגמלאות צריך לקבל החלטות חשובות הנוגעות לכספי הפיצויים ולכל החסכונות הפנסיוניים. לפעמים החלטות קריטיות בנוגע למשיכת הכספים, יכולות לעלות לעובדים בתשלומי מיסים מיותרים והקטנה של הקצבה החודשית לאחר היציאה לגמלאות.

 חישוב פיצויים וגמר חשבון

תכנון פרישה לפני היציאה לגמלאות

בשביל לתכנן בצורה נכונה את היציאה לגמלאות כדאי מאוד להיעזר במתכנני פרישה מקצועיים, לפני קבלת כל החלטה. תכנון פרישה עוזר ללקוחות לנהל את כל החסכונות הפנסיוניים, לחסוך בתשלומים מיותרים על מסלולים לא מתאימים, ולקבל את כל ההטבות המגיעות להם במסגרת החוק. מתכנני פרישה מקצועיים עוזרים ללקוח לנהל נכון את כלכלת המשפחה, ובונים עבורו תוכנית פיננסית מסודרת לקראת היציאה לגמלאות. מדובר במקצוע מתגמל מאוד הן מבחינה אישית והן מבחינה כלכלית, המתאים במיוחד עבור מקצוענים בתחום הפנסיוני והפיננסי המחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות ולהציע שירות נוסף ללקוחות קיימים.

מעוניינים ללמוד תכנון פרישה?

המכללה שלנו מציעה עבורכם קורס מקצועי בתכנון פרישה המכין אתכם לעבודה בתחום. אנחנו עובדים טובי המרצים, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. התוכנית המקיפה שלנו שמה דגש מרכזי על הכנה פרקטית לעבודה תוך לימוד תיאורטי מעמיק של כל הנושאים הרלוונטיים.

במהלך קורס לימודי תכנון פרישה תלמדו על כל מסלולי החסכון הפנסיוני ועל אופן משיכת הכספים מכל מוצר, תרכשו ידע בנוגע לכלכלת המשפחה ומיסוי פרישה ותתנסו בכל החישובים הנדרשים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.