טופס אישור מפקיד שומה תגמולים

טופס 159 הוא טופס בקשת עמית למשיכת כספי תגמולים ללא ניכוי מס. במקרים מסוימים בהתאם לתנאים שנקבעו בחוק, עמיתים יכולים למשוך את הכספים שהופקדו עבורם בקופת גמל, ללא ניכוי מס. כל עובד יכול למלא את הטופס שנמצא באתר של מס הכנסה בעצמו, שם מפורטים גם כל התנאים הנדרשים עבור המשיכה. באתר נקבע מי יכול להגיש את הבקשה ובאילו תנאים ואילו מסמכים על העובדים לצרף לבקשה.

בכל מקרה נתון של פנייה למס הכנסה כדאי מאוד לעמיתים להתייעץ עם מומחים לפרישה לפני קבלת כל החלטה. מתכנני פרישה מקצועיים עם רקע במיסוי פרישה, יכולים בהחלט לעזור לעובדים למצות את כל הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק.

טופס אישור מפקיד שומה תגמולים
הכשרה מעשית בתכנון פרישה

תכנון פרישה הוא אחד המקצועות החשובים ביותר כיום במעגל התעסוקה והוא מאפשר לאנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי. באמצעות לימודי תכנון פרישה תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסה, ולהציע שירות אטרקטיבי נוסף ללקוחות קיימים.

במכללה שלנו מבית אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס מקצועי בתכנון פרישה, המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. הקורס שלנו מתקיים במשך ארבעה חודשים בלבד, והוא מכיל את כל החומר התיאורטי הנדרש כולל הכנה פרקטית באמצעות סימולציות וניתוח מקרים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

לאחר מעבר בהצלחה של הבחינה המסכמת תקבלו מטעם המכללה תעודת סיום קורס מיסוי פרישה.

מרגישים שהעסק שלכם נשאר מאחור? לא מצליחים למצוא לקוחות חדשים ולהניע את עצמכם קדימה? הגיע הזמן לשדרג את העסק ולהוסיף תכנון פרישה למכלול השירותים שאתם מעניקים ללקוחות.

איך נרשמים ללימודי תכנון פרישה?

מעוניינים להירשם ללימודי תכנון פרישה לפנסיה במכללה שלנו? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.