טופס פטור ממס הכנסה פנסיה

טופס פטור ממס הכנסה נדרש עבור משיכת כספי תגמולים ללא מס ועבור שורה ארוכה של פטורים ממס הכנסה בהתאם למקרה הנדון. בכל מקרה שבו עמיתים מעוניינים לקבל מידע בנוגע לזכאות לפטור, הם יכולים לקבל את המידע הרשמי באתרים המוסמכים לכך מטעם המדינה. אבל, אין בסופו של דבר תחליף לייעוץ מקצועי על ידי מתכנני פרישה עם מומחיות בכל התחום של מיסוי פרישה.

תכנון פרישה עוזר ללקוחות לנהל בצורה חכמה את כל החסכונות הפנסיוניים שברשותם ולנצל את כל ההטבות המגיעות להם במסגרת החוק. מתכנני פרישה מקצועיים לומדים את התחום לעומק והם בקיאים בכל מסלולי החסכונות הפנסיוניים ובאופן משיכת הכספים מכל מוצר. כמו כן, הם יודעים לעומק את כל הרגולציות והחוקים בתחום.

תכנון פרישה מאפשר לפורשים לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה, ולנהל בצורה נכונה את כלכלת המשפחה. מדובר באחד המקצועות החשובים והמבוקשים ביותר בשוק העבודה, עם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים.

 טופס פטור ממס הכנסה פנסיה
לימודים והכשרה עבור מתכנני פרישה

תכנון פרישה מתאים במיוחד עבור עצמאים מהתחום הפיננסי והפנסיוני שמעוניינים להרחיב את מעגל הלקוחות ולהציע שירות נוסף ללקוחות קיימים. סוכני ביטוח רבים הנאבקים עם עמלות שהולכות ונשחקות ועם רגולציות שמקשות על תפעול יעיל של העסק, יכולים לשפר בצורה משמעותית את המעמד של העסק. בהתאם לכך, באמצעות הוספת תכנון פרישה לעסק הפרטי ניתן להגדיל את ההכנסה החודשית בצורה משמעותית.

במכללה שלנו אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקצועי בתכנון פרישה המכיל את כל החומר התיאורטי הנדרש, ומכין אתכם בצורה פרקטית לעבודה עם לקוחות בתחום.

הרשמה ללימודי תכנון פרישה במכללה

לימודי תכנון פרישה מתקיימים באופן פרונטלי או דיגיטלי והם פתוחים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. רוצים לקבל פרטים נוספים על הקורס ואת הסילבוס המלא? רוצים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.