טופס פריסת מס

טופס 161ג, טופס בקשה לפריסת מס, נועד למקרים שבהם העובד מעוניין לפרוס את מס ההכנסה על מענקי הפרישה. עובדים הזכאים למענקי פרישה, רשאים לפרוש את תשלומי מס ההכנסה הנדרשים על פני שש שנים. בכל מקרה, לפני הגשת הבקשה לרשויות, כדאי לעובדים להתייעץ עם איש מקצוע בתחום, בשביל לראות שזה משתלם עבורם.

בכל ענייני המיסוי על כספי הפנסיה והפיצויים, יש לוודא שכל החלטה מלווה בשיקול דעת מתאים. בחלק מהמקרים ניתן לבצע את הדברים באופן עצמאי ללא עזרה מקצועית. אבל ברוב המקרים, מדובר בנושאים פיננסים מסובכים הדורשים התערבות של איש מקצוע. האם כדאי לעובד לבצע היוון קצבה והאם זה משתלם עבורו מבחינה כלכלית? איך ניתן לקבל פטור ממס על הקצבה החודשית? שאלות אלו ונושאים רבים נוספים, כדאי לברר עם מומחים למיסוי פרישה, לפני קבלת כל החלטה.

מומחים למיסוי פרישה

מתכנני פרישה עובדים ביחד עם הלקוח, ובודקים מהן האופציות העומדות לפניו. הם מבצעים סקירה מקיפה של כל מסלולי הפנסיה, ובודקים את כל האופציות העומדות לפניו בנוגע לכספי הפיצויים. תכנון פרישה הוא אחד התחומים המבוקשים כיום במעגל התעסוקה, והביקוש ללימודי תכנון פרישה נמצא במגמת עלייה. הלימודים מתאימים עבור רואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים מהתחום ההשכלה הפיננסית, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה.

טופס פריסת מס
לימודי תכנון פרישה במכללת Os-Experts

המכללה הייעודית שלנו בתחום הפרישה מבית אורין שפלטר, מלמדת קורס מקצועי בתחום במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. במהלך הלימודים תרכשו ידע וכלים פרקטיים לעבודה עם לקוחות, ותלמדו על כל המוצרים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק ועל אופן משיכת הכספים מכל מוצר. כמו כן, תרכשו ידע מקיף בנוגע לכלכלת המשפחה ותלמדו על כל דיני העבודה הקשורים לתחום.

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.