טופס קיבוע זכויות

בקשה לקיבוע זכויות בעת היציאה לגמלאות – לחצו כאן למעבר לדף ממנו ניתן להוריד את הטופס

קיבוע זכויות מאפשר לעובדים במשק הישראלי, לנצל את הפטור ממס הכנסה המגיע להם. ניתן לנצל את הפטור בכמה דרכים, כסכום חד פעמי, באמצעות פטור על קצבת הזקנה או שילוב של השניים.

טופס קיבוע זכויות הוא אחד הטפסים החשובים ביותר בכל הנוגע לניצול של כספי הפנסיה והפיצויים. באמצעות קיבוע זכויות טופס 161ד אנשים שהגיעו לגיל פרישה, מודיעים לרשויות המס בישראל כיצד הם מעוניינים לנצל את כל הטבות המס המגיעות להם במסגרת החוק.

אנשים רבים שמגיעים לגיל פרישה, חסרים את הידע המקצועי המתאים בשביל לנהל את כל ענייני החסכונות הפנסיוניים. בעיקר שכירים שרגילים לקבל משכורת מסודרת מדי חודש בחודשו, ועכשיו הם צריכים לקחת אחריות על החלטות כלכליות משמעותיות עבורם ועבור בני המשפחה. לכן, במקרים רבים כדאי להתייעץ עם מומחים למיסוי ופרישה בשביל לקבל החלטות מתאימות בנושא. יועצי פרישה עוזרים ללקוח להחליט כיצד לנצל את הפטור המגיע לו ממס הכנסה, ואיך לתכנן בצורה נכונה את היציאה לגמלאות.

טופס קיבוע זכויות
תכנון פרישה

תכנון פרישה הוא אחד המקצועות החשובים ביותר כיום במשק הישראלי. המקצוע מתאים במיוחד עבור יועצי מס, רואי חשבון, סוכני ביטוח, מנהלי השקעות, ועובדים נוספים מהתחום הפנסיוני והפיננסי המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

מכללת OS-EXPERTS היא מכללה ייעודית בתחום תכנון פרישה, המעבירה כבר שנים רבות קורסים והכשרות בנושא. קורס תכנון פרישה המתקיים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית, מעניק לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. אצלנו תלמדו על כל המוצרים הפנסיוניים ועל כל ענייני המיסים הנדרשים ותרכשו ידע מקיף בכלכלת המשפחה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.