טופס 161א מה זה?

להורדת טופס 161 לחצו כאן

טופס 161א הוא טופס שכל עובד חייב למלא אותו מייד עם סיום עבודתו. באמצעות הטופס העמית מנחה את רשויות המס מה הוא מעוניין לעשות עם מענק פרישה. במידה והעמית לא ממלא את הטופס או לא מגיש אותו בזמן, פקיד השומה רשאי לא לאשר הקלות במיסוי עבור הכספים. במקרים מסוימים גם אם העובד לא משך את כספי הפיצויים, הוא חייב עליהם מס הכנסה. לכן, בכל מקרה נתון, חשוב ביותר לדאוג למילוי הטופס מייד עם סיום העבודה. את הטופס על העובד למלא עד 90 יום מהפסקת העבודה.

בשביל למלא את הטפסים הנדרשים ולהשיג את התנאים הטובים ביותר בזמן עזיבת עבודה, פרישה או פיטורין, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחים למיסוי ופרישה. מתכנני פרישה מקצועיים עוזרים ללקוחות לנהל העניינים הפיננסיים שלהם, ובודקים מהי הדרך הטובה ביותר לנצל את כספי הפיצויים ואת המענקים. בהתאם לכך היועצים עוזרים ללקוחות לשמור על רמת חיים גבוהה לאחר הפרישה, ולנהל בצורה נכונה את כלכלת המשפחה.

טופס 161א מה זה?
איפה לומדים תכנון פרישה?

תכנון פרישה לומדים במכללות השונות ברחבי הארץ. במכללה שלנו מבית אורין שפלטר, אנחנו מתמחים במיוחד בתחום הפרישה. אצלנו תקבלו את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום, ותתנסו בפועל בעבודה תוך כדי הלימודים. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע בתחום הפרישה ובתחומים מקבילים. במהלך קורס תכנון פרישה מקוון נעבור אתכם על כל מסלולי הפנסיה הנמצאים כיום בשוק, ונלמד לעומק על כל ענייני המיסוי הקשורים לפרישה. בנוסף לכך, אנחנו שמים דגש מיוחד על כלכלת המשפחה ועל ייעוץ מכוון ללקוח. המטרה שלכם בסופו של דבר למצוא את הפתרונות הפיננסיים ההולמים ביותר את הצרכים של הלקוחות שלכם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.