טופס 161ד קיבוע זכויות

כאשר מגיעים לגיל פרישה צריך לקבל החלטות חשובות בנוגע לניהול הכספים, אחת ההחלטות החשובות קשורה למשיכה של הכספים או לקבלת פטור ממס על כספי הפנסיה. טופס 161ד טופס קיבוע זכויות נועד עבור ניהול כספי הפנסיה והפיצויים של הפורשים. בהתאם לכך, באמצעות הטופס הפורשים מודיעים על החלטתם, כיצד לנצל את הטבות המס המגיעות להם על קצבה מהמעביד או על כספי קופות הגמל. האם הם מעדיפים לקבל הנחה חודשית או לבצע היוון קצבה, משיכה של חלק מהכספים על חשבון ההפקדות הפנסיוניות החודשיות.

בכל מקרה נתון לפני שחותמים על בקשה לקיבוע זכויות או מטפלים בכל עניין אחר הקשור לכספי הפנסיה והפיצויים, כדאי להתייעץ עם מומחים למיסוי פרישה, בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה. מתכנני פרישה יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק את כל מסלולי הפנסיה והפיצויים הנמצאים ברשותו, ביחד עם הלקוח הם מגיעים להחלטות חשובות בנוגע לכספים המבוססות על ידע מקצועי.

תכנון פרישה נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ והוא מקנה לכם ידע מעשי שישרת אתכם בפועל בעבודה בתחום. תכנון פרישה לימודים אונליין מתקיימים במשך כמה חודשים בלבד והם מיועדים עבור אנשי מקצוע פיננסיים ופנסיוניים.

טופס 161ד קיבוע זכויות
תכנון פרישה לימודים והכשרה מקצועית לעבודה

תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה והוא מתאים במיוחד עבור עצמאים מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המחפשים דרכים להגדיל את מעגל הלקוחות ולתת שירות נוסף ללקוחות קיימים.

בשנים האחרונות העמלות של סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים ירדו בהדרגה, והביורוקרטיה מקשה על הסוכנים לעבוד בצורה מהירה ויעילה. לכן, הוספת נדבך נוסף לעסק הפרטי היא הזדמנות מצוינת להגדלת ההכנסה. במכללה שלנו, המתמחה בתחום הפרישה, אנו מספקים עבורכם סט כלים מעשי לעבודה עם לקוחות. המכללה עובדת עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע שעברו אצלנו הכשרה להוראה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים בתחום? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.