טופס 161 ד קיבוע זכויות

להורדת הטופס לחצו כאן

טופס 161 ד לקיבוע זכויות מאפשר לעובדים לקבל פטור ממס הכנסה על קצבה ממעביד לשעבר או מקופת גמל. הזכאים להנחה ממס הכנסה חייבים להיות בגיל פרישה או אלו שפרשו מעבודה עקב נכות של מעל 75%, והם מקבלים קצבה מקופת גמל או מהמעביד שלהם לשעבר. בשביל להגיש את הבקשה ולהנות מכל הזכויות המגיעות לעובדים במסגרת החוק, יש לצרף את כל האישורים והמסמכים הנדרשים. על העובדים לצרף את כל אישורי היתרות העדכניים מקופות הגמל, עליהם לציין את גובה הקצבה שהם אמורים לקבל מהמעסיקים שלהם לשעבר או מקופות הגמל ולצרף את כל המסמכים הרלוונטיים בנוגע לאירועי פרישה לשעבר. בכל מקרה שבו העובדים מעוניינים לקבל החלטה בנוגע להגשת הבקשה או בכל נושא אחר של הטבות מס מטעם המדינה, כדאי להתייעץ עם מומחים למיסוי פרישה.

טופס 161 ד קיבוע זכויות
תכנון פרישה לשם קבלת פטור ממס הכנסה

תכנון פרישה עוזר ללקוחות לקבל פטור ממס הכנסה בהתאם לכל הזכויות המגיעות להם כחוק. כמו כן, מתכנני פרישה מקצועיים עוזרים ללקוחות לנהל את כל החסכונות הפנסיוניים שלהם ולקבל את כל ההטבות המגיעות להם מטעם המדינה. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל העבודה המתאים במיוחד עבור אנשים מהתחום הפנסיוני והפיננסי המחפשים אחר הגדלת מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס מקצועי בתכנון פרישה המכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות בתחום.

הצטרפו אלינו לקורס תכנון פרישה!

קורס תכנון פרישה מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. הלימודים מתקיימים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית והם מכילים תרגולים וסימולציות והכנה פרקטית לעבודה בתחום. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל המוצרים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק, ועל אופן משיכת הכספים מכל מוצר. הרקע התיאורטי והפרקטי הנרחב שתרכשו בקורס, יעזור לכם להתמודד עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.