טופס 161 מה זה?

טופס 161 הוא טופס הודעת עובד על פרישה מעבודה. בעקבות הפרישה על העובד להחליט מה לעשות עם כספי הפנסיה והפיצויים שחסך במשך השנים. לשם כך, המעביד צריך למלא טופס 161 עבור העובד בו הוא מצהיר על כל הכספים ששולמו לעובד במהלך השנים. במידה והעובד רוצה לנצל את הפטור על כספי הפיצויים הוא צריך בהתאם למלא טופס 161א, הטופס המשלים בו העובד צריך לכתוב במפורש איך הוא מעוניין לנצל את כספי הפיצויים. לפני העובד עומדות שתי דרכים, האחת משיכה של הכספים בזמן הפרישה או השארתם בקופה לצורך כספי הפנסיה העתידיים. למידע נוסף על טופס 161 לחצו כאן.

במידה והעמית מעוניין למשוך את כספי הפיצויים, חשוב מאוד להגיש את הטופס בזמן, אחרת יגבה ממנו מס מלא על הכספים. בכל מקרה נתון, כדאי להתייעץ עם מומחים לפרישה לפני שמקבלים כל החלטה בנידון. מומחה למיסוי ופרישה, עוזר ללקוח לנצל בצורה הטובה ביותר את כל ההטבות המגיעות לו במסגרת החוק. בהתאם לכך, תכנון פרישה מאפשר ללקוח להתכונן בצורה נכונה לשעת הזקנה. היועצים עוברים ביחד עם הלקוח על כל ההפקדות עבור הפנסיה ועל כספי הפיצויים ובודקים עבורו מהי הדרך הטובה לנצל אותם כהלכה.

טופס 161 מה זה?
לימודים והכשרה מעשית בתכנון פרישה

Os-Experts המכללה המובילה בארץ בתחום הפרישה, מציעה עבורכם קורס מיוחד בתכנון פרישה המכין אתכם בצורה מלאה למתן שירות מלא ללקוחות בתחום. קורס תכנון פרישה לפנסיה המקיף שלנו סוקר את כל ענייני המיסוי על פרישה ומתמקד במיוחד במסלולים השונים לניצול כספי הפנסיה והפיצויים. בנוסף לכך, נתמקד בכל דיני העבודה הקשורים לתחום ונלמד על תהליך הפרישה בהקשר של כלכלת המשפחה.

חוקי המס משתנים כל הזמן ורק מקצוענים אמיתיים, יכולים לעזור ללקוחות לשלם פחות מיסים על כספי הפנסיה והפיצויים. הקורס שלנו מכשיר אתכם להיות הטובים ביותר בתחום!

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס תכנון פרישה לנשים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.