טופס 161 תוך כמה זמן

מתי מקבלים טופס 161?

טופס 161 הוא אחד הטפסים החשובים ביותר בנוגע להפסקת עבודה. באמצעות הטופס המעסיק מודיע לרשויות על פרישת העובד מעבודה. הטופס מופק בעת ניתוק יחסי עובד מעסיק, והוא כולל פירוט של כל התשלומים שקיבל העובד מהמעביד לאורך השנים כגון, הפרשות לצורך כספי פיצויים ותשלומים עבור מענקים בעקבות פרישה או מוות. כמו כן, הטופס מפרט את כל הזכויות המגיעות לעובד במסגרת החוק.

להורדת טופס לחצו כאן

משיכת כספי הפיצויים

אחד הדברים המשמעותיים בעזיבת עבודה הוא משיכת כספי הפיצויים. באמצעות טופס 161 העובד יכול למשוך את כספי הפיצויים מקופות הגמל. אבל, כל החלטה בנוגע לכספי הפיצויים ראוי שתעשה עם איש מקצוע מומחה לעניין, שיעזור ללקוח לקבל את ההחלטה הנכונה. משיכה של הכספים בהווה, יכולה לפגוע באופן משמעותי בתשלומים החודשיים בשעת הזקנה. לכן, רבים נעזרים במומחים למיסוי פרישה, לפני קבלת כל החלטה.

תכנון פרישה נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ והוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. במכללה שלנו מבית אורין שפלטר, יש לנו תוכנית לימודי ייעוץ פרישה מקיפה בתחום המכינה אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות.

טופס 161 תוך כמה זמן

עבור מי מתאימים הלימודים בתכנון פרישה?

תכנון פרישה מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת ההכנסה. לצערנו סוכני ביטוח רבים נפגעו מהרגולציות של השנים האחרונות, המקשות עליהם למצוא לקוחות לבית העסק. כמו כן, העמלות על עסקאות נשחקו בהדרגה והסוכנים מחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות.

לימודי תכנון פרישה במכללה שלנו מאפשרים לכם בזמן קצר יחסית, לרכוש עוד נדבך משמעותי לבית העסק. הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם לזמן הפנוי העומד לרשותכם והם מקיפים את כל החומר הנדרש לעבודה בתחום. אנחנו המכללה היחידה בארץ עם תוכנית לימודים ייעודית בתכנון פרישה ועם התמחות מיוחדת בתחום המיסוי על כספי הפנסיה והפיצויים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.