ייעוץ פרישה למורים

במהלך היציאה לפנסיה יש לקחת בחשבון את כל השיקולים הנדרשים. על הפורשים לדאוג להכנסה חודשית קבועה. בנוסף לכך יש לבדוק כיצד ניתן למשוך את כספי הפיצויים והפדיונות. יש לבדוק את הכספים שהופקדו במהלך השנים בקופות הגמל, קרנות השתלמות ומסלולי חיסכון נוספים. מורים רבים אינם יכולים לקבל את ההחלטות החשובות בנוגע לכספים בלי ייעוץ מקצועי. הנושאים הפנסיוניים סבוכים ומורכבים ודורשים הבנה מעמיקה בתחום. לכן רבים נעזרים בשירות של יועצי פרישה המתמחים בחסכונות פנסיוניים ומיסוי. יועצי פרישה מטפלים בכל סוגי הפנסיה, תקציבית, צוברת ותיקה וצוברת חדשה.

פנסיה היא לא רק סיום אלא היא גם התחלה. לאחר שנים רבות במעגל העבודה הגיע הזמן לשינוי. רבים מהמורים מוצאים תעסוקה יצירתית לאחר הפרישה ומנצלים את הזמן לטיולים, משפחה וחברים. בשביל לתכנן את העתיד למשך השנים הבאות חשוב להתייעץ עם מומחה לפרישה. תכנון ארוך טווח עוזר לרבים מהפורשים לשמור על אותה רמת חיים. בנוסף לכך עם כספי הפיצויים והמענקים ותכנון נכון של כלכלת המשפחה, ניתן להגשים חלומות ישנים.

 

ייעוץ פרישה למורים

 

לימודי ייעוץ פרישה בדגש על תעסוקה

המכללה לפרישה ופיננסים מכשירה יועצי פרישה המתמחים בכלכלת המשפחה. הקורסים שלנו מתאימים עבור מקצוענים בתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים אחר הגדלת הכנסה. יועצים מומחים חייבים לעבוד ביחד עם הלקוחות שלהם. הם צריכים להיות קשובים לצרכים הייחודיים של כל משפחה. בהתאם לכך יועץ מיסוי פרישה ייעודי כגון למורים או לאנשים בתחומים ספציפיים, דורש היכרות רחבה עם עולם התעסוקה. אנחנו בונים את הקורסים שלנו על בסיס תיאורטי רחב בתחומי דעת שונים ומגוונים. כלכלה, מיסוי, לימוד מעמיק של כל מסלולי הפנסיה והחיסכון הפנסיוני והבנה מעמיקה של החוק. אנחנו מאמינים שידע תיאורטי ומעשי חייבים ללכת ביחד. לכן אנחנו משקיעים בשני התחומים במידה שווה. אבל הדגש העיקרי הוא הכנה לתעסוקה ורווחה כלכלית.