למה צריך טופס 161?

טופס 161 נועד עבור המעביד לצורך הודעה על הפסקת העבודה של העובד, והסדרת יחסי העובד מעביד ביניהם. באמצעות הטופס המעביד מודיע על כל הכספים המגיעים לעובד, ומסיים בעצם את יחסי העובד מעביד ביניהם. הטופס המקביל לטופס 161 הוא 161א אותו נדרש העובד למלא בסיום ההעסקה. שני הטפסים מאפשרים לסיים את מערכת היחסים בין העובד למעביד, וקובעים כיצד ינוצלו כספי הפנסיה והפיצויים שנצברו בקופות השונות.

בכל שלב, במהלך מילוי טפסים או קבלת החלטות חשובות בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחים למיסוי ופרישה, שסיימו את קורס לימודי תכנון פרישה של מכללת אורין שפלטר. מתכנני פרישה עוזרים ללקוחות לקבל את ההחלטות המתאימות ביותר, ולנצל בצורה הטובה ביותר את הזכויות המגיעות לעובד ולמעביד במסגרת החוק.

מתכנני פרישה הם אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, עם התמחות במיסוי פרישה. כמו כן, הם בקיאים בכל החוקים הרלוונטיים לנושא, והם מעניקים שירות מקיף וכולל ללקוח. במסגרת הייעוץ ללקוחות, המתכננים עוברים על כל החסכונות הפנסיוניים, ובודקים באיזו דרך ניתן להשתמש בהם בצורה הטובה ביותר, לטובת הלקוח ובני משפחתו.

לימודים אונליין בתכנון פרישה מתאימים במיוחד עבור רואי חשבון, יועצי מס וסוכני ביטוח המחפשים דרכים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. ייעוץ ותכנון פרישה מאפשר לעצמאים לתת שירות נוסף ללקוחות קיימים ולשמר את הקשר אתם למשך שנים רבות.

להורדת טופס 161, לחצו כאן

למה צריך טופס 161
איפה לומדים תכנון פרישה?

מכללות המתמחות בלימודים פיננסיים ופנסיוניים, מלמדים בדרך כלל קורסים בתכנון פרישה. במכללה שלנו אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מעמיק בנושא. המכללה מבית היוצר של מכללת אורין שפלטר, היא המובילה בארץ בתחום לימודי תכנון פרישה, עם תוכנית לימודים מקיפה המכינה אתכם לעבודה בפועל. אצלנו מלמדים המרצים הטובים ביותר, ותוכנית הלימודים שלנו מקיפה את כל הנושאים הרלוונטיים לתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.