מה ההבדל בין טופס 106 לטופס 161?

טופס 106 מרכז את כל התשלומים שקיבל העובד מהמעביד ואת כל הרכיבים של המשכורת בשנת המס. הטופס הוא אחד הטפסים החשובים ביותר בשביל לבצע החזר מס, תיאום מס והגשת תביעות מביטוח לאומי. בטופס מפורטים כל הרכיבים של השכר כולל כל התשלומים, ההפקדות והניכויים. המעבידים חייבים למסור את הטופס לעובדים עד 31.3 של כל שנה עבור שנת המס הקודמת.

טופס 161 הוא טופס שונה לחלוטין בו בעצם המעביד מודיע לרשויות המס על פרישה מעבודה של עובד. אבל בדומה לטופס 106 המעביד מפרט את כל התשלומים ששולמו לעובד, ובהתאם לכך רשויות המיסים יכולים להעריך את גובה המס על החסכונות הפנסיוניים. בכל הנוגע למילוי טפסים עבור מס הכנסה, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי ייעוץ עם אנשי מקצוע בתחום. מתכנני פרישה עם רקע במיסוי פרישה, הם אנשי המקצוע המוסמכים ביותר לתת שירות בנושא.

תכנון פרישה עוזר ללקוחות לנהל בצורה נכונה את כל החסכונות הפנסיוניים שברשותם ולצאת לגמלאות בצורה מכובדת. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר המעניק ללקוחות הזדמנות לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה.

מה ההבדל בין טופס 106 לטופס 161?
האם כדאי לי ללמוד תכנון פרישה?

שואלים את עצמכם האם כדאי לי ללמוד תכנון פרישה? תכנון פרישה מאפשר לאנשי מקצוע בתחום הביטוח והפיננסים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. כמו כן, תכנון פרישה מאפשר לכם לתת שירות נוסף ללקוחות קיימים. מדובר בתוספת משמעותית להכנסה החודשית.

במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס לימודי תכנון פרישה המכין אתכם בצורה מלאה למתן שירות ללקוחות בתחום. הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית ואנחנו שמים דגש מיוחד על הצד הפרקטי של המקצוע. אצלנו תרכשו את הכלים בשביל להיות הטובים ביותר בתחום.

איך נרשמים ללימודי תכנון פרישה?

מעוניינים להירשם ללימודי תכנון פרישה לפנסיה במכללה שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.