מה זה קיבוע זכויות?

במסגרת תהליך הפרישה או במקרה של עזיבת עבודה, מגיעות לעובד הטבות מס מטעם המדינה, על החסכונות הפנסיוניים כולל כספי הפיצויים. תהליך קיבוע זכויות היא ההחלטה המתקבלת על ידי העובד, על הדרך הנכונה לנצל את הפטור המגיע לו ממס. ניתן לקבל את הפטור על התשלומים החודשיים של קצבת הזקנה או על משיכה חד פעמי של הכספים הפנסיוניים. בכל קבלת החלטה בנושא של קיבוע זכויות או ניצול כספי הפנסיה והפיצויים, יש לעשות זאת בהתאם לסקירה מקיפה של כל האופציות העומדות בפני העובד. זאת ניתן לבצע בעזרת מתכנני פרישה מקצועיים שלמדו את כל הנושא לעומק, והם מכירים את תחום המיסוי על פרישה ואת כל מסלולי הפנסיה הנמצאים כיום בשוק.

תכנון פרישה נלמד במסגרת קורס תכנון במכללות השונות ברחבי הארץ והוא מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח, רואי חשבון, יועצי מס ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני המחפשים דרכים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

מה זה קיבוע זכויות?
לימודים והכשרה עבור מתכנני פרישה

המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפרישה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר. מטרת ההסמכה שלנו היא להכשיר אתכם לעסוק בכל רבדי המקצוע של תחום הפרישה, ולהקנות לכם כלים מעשיים לניהול נכון של כלכלת המשפחה. במהלך קורס יועץ פרישה תלמדו על כל המוצרים הפנסיוניים כולל אופן משיכת הכספים מכל מוצר, ותתנסו בכל חישובי המס הדרושים עבור הלקוחות שלכם. באמצעות הוספת ייעוץ פרישה לעסק הפרטי, תוכלו בקלות להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה ולתת שירות נוסף ואטרקטיבי ללקוחות קיימים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.