מה זה שכר מבוטח בתלוש?

בניגוד למה שאנשים נוטים לחשוב, ההפרשות הפנסיוניות שלהם אינם מתקבלות משכר הברוטו אלא משכר אחר נמוך יותר. שכר מבוטח הוא למעשה השכר הקובע, שממנו מחושבות ההפרשות לפנסיית החובה של העובד. שכר מבוטח מופיע בתלוש המשכורת החודשית שלכם המתקבל על ידי המעסיק. בדרך כלל עובדים שכירים אינם מודעים לכל הסעיפים הקשורים להפרשות הפנסיוניות המפורטת בתלוש השכר החודשי. בהתאם לכך, רבים נעזרים בתכנון פרישה בשביל לבדוק האם כל הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק אכן נשמרות כהלכה.

כל מה שחשוב לדעת על מיסוי פרישה

בשנים האחרונות, תכנון פרישה הפך לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק התעסוקה. הסיבה לכך היא שבמציאות של ימינו, קיים צורך אמיתי למומחיות בתחום חשוב זה. לימודים בקורס מיסוי פרישה אינטרנטי בתחום מיסוי הפרישה יכולים להעניק ערך רב לרואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח ולכל מי שמעוניין למנף את הידע הפיננסי שלו בשביל לעזור ללקוחות בתחום. הוספת תכנון פרישה לעסק הפרטי, מאפשרת לכם להגדיל בצורה משמעותית את קהל הלקוחות ואת ההכנסה.

מה זה שכר מבוטח בתלוש?
כיצד להפוך למתכנני פרישה בעזרת מכללת Os-Experts

המכללה שלנו מציעה עבורכם קורס ייחודי בתחום תכנון פרישה. אנו פועלים בשיתוף מלא עם מכללת אורין שפלטר, ומאפשרים לימודים בפורמט פרונטלי או דיגיטלי. במהלך ההכשרה אצלנו תרכשו את כל הכלים והידע הפרקטי הדרושים לעבודה עם הלקוחות העתידיים שלכם. קורס פרישה בפנסיה שם דגש רב על לימוד פרטני של מוצרי החיסכון הפנסיוני. כמו כן, בתום הקורס ניתן בקלות ליישם את הידע שלכם בכל הנוגע למשיכת הכספים מכל מוצר. בנוסף לכך, במסגרת הקורס תלמדו כל מה שיש לדעת על דיני העבודה הקשורים לתחום הפרישה.

אם תרצו לשמוע יותר על הקורס שלנו, פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.