מה כוללת הפרשה לפנסיה?

הפרשה לפנסיה כוללת שני רכיבים עיקריים, הראשון שבהם הוא רכיב פיצויים, רכיב זה מהווה מעין מקדמה על חשבון פיצויי הפיטורים של העובד. סכום ההפרשה לרכיב זה הוא 6% משכר העובד, והוא מועבר לקרן פנסיה. השני הוא רכיב תגמולים, רכיב זה מהווה חיסכון לכל ימי חיי העובד. סכום ההפרשה לרכיב זה מהווה 12.5% משכר העובד, והוא מועבר לקרן פנסיה. בנוסף לשני הרכיבים הללו, ייתכן ויחולו על המעסיק הפרשות נוספות, כגון הפרשות לקופות גמל לניהול חיסכון פנסיוני וקרנות השתלמות.
הפרשות לפנסיה חשובות מאוד עבור העובדים, מכיוון שהן מבטיחות עבורם הכנסה חודשית לאחר שהגיעו לגיל פרישה לפנסיה. הפרשות לפנסיה מאפשרות לעובדים לחיות ברווחה גם לאחר שהפסיקו לעבוד. בהתאם לכך, הם מאפשרות להם לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה, עבורם ועבור בני המשפחה.

הצורך במומחיות בתחום תכנון הפרישה

העולם הפיננסי הוא עולם מורכב ומשתנה. המצב הכלכלי המשתנה והעלייה בתוחלת החיים יוצרים אתגרים חדשים עבור אנשים פרטיים ועסקים. במצב זה, חשוב יותר מתמיד להיעזר באנשי מקצוע בעלי מומחיות ומיומנות בתחום תכנון הפרישה. אנשי מקצוע אלו יכולים לסייע ללקוחותיהם לקבל החלטות פיננסיות מושכלות, כדי להבטיח להם פרישה מוצלחת.
תכנון פרישה הוא תחום מבוקש, אשר צפוי לצמוח בשנים הקרובות. לימודי תכנון פרישה לפנסיה בתחום זה הם הזדמנות מצוינת לפתח קריירה בתחום. מעוניינים בפרטים נוספים? תנו לנו לספר לכם על המסלול שלנו בתכנון פרישה.

מה כוללת הפרשה לפנסיה?
הדרך להיות מתכנן פרישה

רוצה להפוך למתכנן פרישה? מכללת Os-Experts בשיתוף עם מכללת אורין שפלטר מציעה קורס ייעוץ פרישה מקצועי בתחום תכנון פרישה. הקורס מתקיים בפורמט דיגיטלי או פרונטלי ומעניק ידע וניסיון מעשי בכל מה שקשור לפרישה כלכלית.
במהלך הקורס, המשתתפים לומדים על כל מוצרי החיסכון הפנסיוני הקיימים בשוק, כולל קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוח מנהלים ועוד. הם גם לומדים על האופן הנכון של משיכת הכספים מכל מוצר, ועל דיני העבודה הרלוונטיים לפרישה.
בסיום הקורס, המשתתפים מקבלים תעודת מתכנן פרישה מטעם המכללה. התעודה מעניקה להם את הידע והכלים הדרושים, כדי להעניק ייעוץ מקצועי ללקוחות העתידיים שלהם.
לפרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום.