מה עושים עם טופס 161?

טופס 161 הוא אחד הטפסים החשובים ביותר בכל הנוגע לכספי הפיצויים, הטופס מאפשר לעמית לקבל את כל ההנחות המגיעות לו במסגרת החוק. אי הגשה של הטופס תעלה לעובד בתשלום מקסימלי של המס הנדרש על כספי הפיצויים בשיעור של 47%! טופס 161 נועד עבור המעביד אבל העמית לא יקבל את ההנחה אם הוא לא ימלא בהתאם טופס 161א.

העובדים לא צריכים למלא טופס 161, זה תפקידו של המעביד, אבל הם חייבים למלא טופס 161 א ולהגיש את כל הטפסים הנדרשים, 161 ו-161א לרשויות המתאימות. בכל מקרה נתון, כדאי מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום, מתכנני פרישה שעוזרים לעמיתים לקבל את כל ההטבות המגיעות להם במסגרת החוק.

מתכנני הפרישה יושבים ביחד עם הלקוח, ועוברים איתו על כל הביטוחים הנמצאים ברשותו ועל כל התנאים הפנסיוניים שלו. המתכננים בודקים האם ניתן לצמצם בחלק מהביטוחים ולהוריד את גובה העמלות. בנוסף לכך, תכנון פרישה עוזר ללקוחות לנצל את כל הטבות המס המגיעות להם על כספי הפנסיה והפיצויים.

קורס תכנון פרישה לפנסיה נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ, והוא מתאים במיוחד עבור עצמאים מהתחום הפנסיוני והפיננסי המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

מה עושים עם טופס 161?
תכנון פרישה לימודים והכשרה לעבודה עם לקוחות

במכללה שלנו אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס תכנון פרישה מקוון, עבור אנשי מקצוע מהעולם הפנסיוני והפיננסי. במהלך הקורס נעבור אתכם על כל מסלולי הפנסיה הנמצאים כיום בשוק, ונקנה לכם כלים מעשיים להתמודדות עם לקוחות. המטרה שלנו היא להעניק לכם את הידע המעשי המקיף ביותר, על ידי לימוד אינטראקטיבי והתנסות בפועל בעבודה. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע שבאים מן השטח.

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? רוצים לשמוע פרטים נוספים על התוכנית ועל מועדי ההרשמה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.