מחשבון פרישה לנשים

מחשבון גיל פרישה – למחשבונים של OS Experts לחצו כאן

מחשבון גיל פרישה לפנסיה לנשים, מספק עבורכן את התשובה לשאלה מתי הוא גיל הפרישה שלכן. לאחר הבדיקה, אפשר לתכנן בצורה מדויקת יותר את רגע היציאה לגמלאות. גברים ונשים שיוצאים לגמלאות, לא רגילים לקחת אחריות על הכספים הנמצאים ברשותם. שנים של עבודה עם משכורת קבועה, לא הכינו אותם לניהול נכון של כל כספי הפנסיה והפיצויים. לכן, רבים מהעובדים במשק הישראלי עושים לפעמים טעויות שעולות להם ביוקר. הם מושכים כספים שלא בעתם ולא מנצלים כראוי את כל הטבות המס המגיעת להם במסגרת החוק.

בשנים האחרונות רבים מבינים שפנייה לאנשי מקצוע מומחים למיסוי פרישה, היא הדרך הנכונה ביותר עבורם. מתכנני פרישה יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק את כל החסכונות הפנסיונים הנמצאים ברשותו. כמו כן, הם בודקים בהתאם לדרישת הלקוח מה כדאי לו לעשות עם כספי הפיצויים, ואיך הוא יכול לנצל בצורה הטובה ביותר את הטבות המס המגיעות לו מטעם המדינה.

תכנון פרישה הוא מקצוע בפני עצמו, אותו ניתן ללמוד בצורה מקיפה במכללה שלנו. אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות מתכנני פרישה, ומקנים לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם כל סיטואציה במהלך העבודה.

מחשבון פרישה לנשים
עבור מי מתאימים לימודי תכנון פרישה?

קורס מיסוי פרישה מתאים בעיקר עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי שלהם. במכללה שלנו לומדים סוכני ביטוח, יועצי מס ואנשי מקצוע נוספים, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. הלימודים אצלנו מתקיימים ברמה הגבוהה ביותר שניתן, תיאורטית ומעשית. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח ומספקים עבורכם את הטוב ביותר בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.