מחשבון קיבוע זכויות

מחשבון קיבוע זכויות משמש לצורך תהליך קיבוע זכויות בעת הפרישה. מדובר בתהליך שמטרתו להעניק הטבות מס למי שהגיע לגיל פרישה לגמלאות. חשוב להבין, כי כאשר מגיעים לגיל הפרישה ומתחילים לקבל פנסיה, הפורשים זכאים להטבות פטור ממס הכנסה. את ההטבות ניתן לנצל לטובת משיכת כספי פיצויים, מענקי פרישה, היוון כספי הקצבה או לסירוגין לטובת פטור ממס על קצבת הפנסיה המועברת על בסיס חודשי. בכל מקרה נתון, הדרך הטובה ביותר בתכנון תהליך הפרישה וניצול כל הזכויות של העובד, הוא באמצעות פנייה למתכנני פרישה מקצועיים.

מדוע חשוב להתייעץ עם מתכנני פרישה

על מנת לקבל את המידע המהימן ביותר ולמנף אותו בצורה חכמה, חשוב להיוועץ באיש או אשת מקצוע הבקיאים בתחום. פה נכנסים לתמונה מתכנני הפרישה. הם יסייעו לפורשים לקבל החלטות מושכלות הנוגעות לתהליך הפרישה. במסגרת תהליך הייעוץ וההכוונה, מתכנני הפרישה יבצעו סקירה כוללת של כל האופציות הפנסיוניות הרלוונטיות, ויבהירו ללקוחות את המשמעויות הכלכליות המשתמעות מכל בחירה שהם מעוניינים לעשות.

תכנון פרישה הפך לאחרונה לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה הישראלי. המצב כיום מכתיב צורך אמיתי למומחיות ובקיאות בתחום זה. זאת הסיבה, כי לימודים בתחום מעניקים יתרון עצום לרואי חשבון ויועצי מס, כמו גם לסוכני ביטוח ולכל מי שרוצה למנף את הידע הפיננסי שלו, על מנת לסייע ללקוחותיו ליישם פתרונות יצירתיים לתקופת הפרישה, ועל הדרך להגדיל בצורה משמעותית את ההכנסה החודשית.

מחשבון קיבוע זכויות
מכללת Os-Experts מסייעת לכם להפוך למתכנני פרישה

ההוראה במכללה שלנו מתבצעת בשיתוף פעולה עם מכללת אורין שפלטר. יש לכם את האופציה להשתתף בקורס ניהול פרישה באופן פרונטלי או דיגיטלי. במהלך הקורס תוכלו לרכוש סט כלים פרקטי ואת כל הידע הדרוש לכם לעבודה עם הלקוחות. בין הנושאים הנלמדים במסגרת הקורס, נמנים, בין השאר, מוצרי החיסכון הפנסיוני השונים, אופן משיכת הכספים מכל מוצר פנסיוני ודיני העבודה הרלוונטיים לתחום.

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעמוד לרשותכם.