מילוי טופס 161 אונליין

טופס פרישה מעבודה אונליין

טופס 161 הוא טופס הודעת מעביד על פרישתו מעבודה של העובד, הכולל בקשה לטיפול בכספי פיצויים עקב פרישה מעבודה. הטופס מפרט את כל התשלומים ששולמו לעובד בעקבות עזיבת עבודה ואת כל ההטבות המגיעות לו במסגרת החוק. לאחר החתימה על הטופס, העובד יכול למשוך את כספי הפיצויים מקופות הגמל. הבקשה עצמה לטיפול בכספי הפיצויים מתבצעת באמצעות טופס 161א. את הטפסים ניתן להגיש באופן מקוון במערכת הפניות של מס הכנסה באתר האינטרנט שלהם.

בכל מקרה נתון שבו העובד רוצה למשוך את כספי הפיצויים או לקבל מידע מדויק בנוגע לכל הזכויות המגיעות לו במסגרת החוק, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים לפרישה לפני קבלת כל החלטה בנידון. באמצעות תכנון פרישה קפדני העובד יכול לקבל החלטות מושכלות בנוגע לכספים לטובתו ולטובת בני המשפחה.

להורדת טופס לחצו כאן

מילוי טופס 161 אונליין

לימודי תכנון פרישה

קורס תכנון פרישה דיגיטלי נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ והוא נועד במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים אחר דרכים חדשות להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה. במכללה שלנו המתמחה במיוחד בתחום הפרישה, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות תוכנית ייעודית בתכנון פרישה, המכינה אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. אנחנו עובדים עם טובי המרצים, אנשי מקצוע מעולים מהתחום הפיננסי והפנסיוני שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה. אנחנו מתמקדים בכל נושא המיסוי על פרישה ומעניקים לכם ידע מקיף בנוגע לכלכלת המשפחה.

אחד הדגשים החשובים אצלנו הוא התאמת הייעוץ בנושא הפרישה ללקוח, המכללה שלנו עושה את המיטב בשביל שכל סטודנט יסיים את הלימודים עם ארגז כלים מעשי ועדכני לעבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.