מיסוי מקרה פטירה

תכנון פרישה לאחר פטירה

תכנון פרישה לאחר פטירה הוא אחד הדברים החשובים ביותר להבטחת כלכלת המשפחה של הנותרים מאחור. כספי הפנסיה והפיצויים מבטיחים ללקוח ולבני משפחתו, ביטחון כלכלי למשך שנים רבות. בהתאם לכך, לאחר שנים ארוכות של עבודה וחיסכון, הגיע הזמן לקצור את הפירות ולתכנן את השנים הבאות לאחר הפרישה. אך לצערנו במקרה של פטירה של עובד, מי שחסך את הכספים במשך השנים לא זוכה ליהנות מהם.

עובדים רבים מודעים לאפשרות של פטירה בטרם עת ומבטיחים מראש את כל הזכויות המגיעות לשאירים. תכנון פרישה לאחר פטירה מתבצע על ידי ניהול של כל כספי הפנסיה והפיצויים. אחד הדברים החשובים ביותר הוא כמובן מיסוי פרישה. במהלך העבודה חלק מהכספים מופקדים לחסכונות הפנסיוניים וחלקם מיועדים עבור כספי הפיצויים. בכל מקרה שבו העובד מעוניין למשוך חלק מהכספים, עליו לבדוק לעומק האם זה משתלם עבורו ועבור בני משפחתו בהמשך הדרך.

מיסוי מקרה פטירה
לימודים והכשרה בתכנון פרישה

תכנון פרישה מתבצע על ידי מתכנני פרישה מקצועיים, שעוזרים ללקוח לקבל את כל ההחלטות המתאימות עבורו ועבור בני משפחתו. לימודי תכנון פרישה לפנסיה בתחום מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ, והם מכשירים אתכם למתן שירות מקיף ללקוחות בתחום.

במכללה שלנו השייכת למכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות, מסלול לימודי תכנון פרישה מיוחד המכשיר אתכם למתן שירות כולל ומקיף ללקוח. אצלנו תלמדו על כל מסלולי הפנסיה והפיצויים הנמצאים כיום בשוק. כמו כן, תתנסו בפועל בעבודה בתחום תוך כדי הלימודים. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה עם ניסיון שמגיע מהשטח. כל המרצים שלנו עברו הכשרה מקיפה להוראה במכללה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.