מי זכאי למענק פרישה?

מענק פרישה ניתן לעובדים שפרשו ממעגל העבודה או במעבר בין עבודות. התנאים עבור המענק נקבעים בהסכם העבודה בין הצדדים. כמו כן, אין חובה על המעסיק לשלם לעובד מענק פרישה. מענקי פרישה פטורים בחלק ממס אבל בחלק מהמקרים העובדים יצטרכו לשלם מס על הכספים.

בכל הנוגע לכספי פנסיה ופיצויים והמיסוי הנדרש על התשלומים, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחה לפרישה לפני קבלת כל החלטה בנוגע למימוש הזכויות של העובדים. מתכנני פרישה שעברו הכשרה מתאימה עוזרים לעובדים לנצל את כל ההטבות המגיעות להם במסגרת החוק. הם בודקים לעומק מהם המיסים שעל העובד לשלם בכל מקרה ומייעצים לו איך לפעול.

תכנון פרישה לגמלאות חוסך עבור הלקוחות בתשלומי מיסים מיותרים ומאפשר להם לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה. תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה והוא מאפשר לאנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה.

מי זכאי למענק פרישה?
לימודים והכשרה מעשית בתכנון פרישה

במכללה שלנו שעובדת בשיתוף פעולה צמוד עם מכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים קורס ייחודי בתכנון פרישה. הקורס שלנו מועבר על ידי טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. אנחנו מתמקדים בהכשרה פרקטית לעבודה ובמתן כלים להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בשטח. במהלך הלימודים תרכשו ידע מקיף בנוגע לכל מסלולי הפרישה הנמצאים כיום בשוק, תתנסו בכל החישובים המתאימים ותלמדו על מיסוי פרישה וכלכלת המשפחה.

הקורס שלנו מתאים עבור אנשי מקצוע בתחום הפיננסי והפנסיוני המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. הקורס מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח פנסיוניים, רואי חשבון ויועצי מס המעוניינים לרכוש לקוחות חדשים לבית העסק.

מעוניינים בלימודי תכנון פרישה?

מעוניינים להירשם ללימודי תכנון פרישה במכללה שלנו? רוצים לקבל את הסילבוס המלא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.