מס הכנסה טופס 161 מקוון

טופס 161 מקוון

להורדת הטופס לחצו כאן

טופס 161 הוא טופס הודעת מעסיק על הפסקת עבודה של עובד. במסגרת הטופס המעסיקים מודיעים למס הכנסה על כל ההפרשות הפנסיוניות וכספי הפיצויים, ששולמו לעובד במהלך שנות העבודה. טופס 161 הוא אחד הטפסים החשובים ביותר בנוגע להפסקת יחסי עבודה בין המעסיק לעובד. לאחר הגשת הטופס, העובד יכול להגיש טופס 161א ובו הוא מפרט מה ברצונו לעשות עם כספי הפיצויים. ניתן להוריד את הטופס באתר האינטרנט של רשות המיסים. לאחר מילוי הטופס על ידי המעביד, על העובד להגיש אותו למשרד השומה בו מתנהל תיק הניכויים של המעסיק. זאת בצירוף כל המסמכים הרלוונטיים לעניין. באתר של רשות המיסים ניתן גם להגיש טופס 161 מקוון.

מה עושים אחרי הגשת טופס 161?

לאחר הגשת טופס 161 על העובד למלא טופס 161א בו הוא מודיע לשירותי המס בישראל, מה ברצונו לעשות עם כספי הפיצויים. אחד הדברים המשמעותיים ביותר עבור כל עובד במשק הישראלי הוא להתייעץ עם איש מקצוע לפני קבלת כל החלטה בנוגע לחסכונות הפנסיוניים. לצורך כך ניתן לפנות לשירות מקצועי של יועצי פרישה.

מתכנני פרישה בעלי ההכשרה המתאימה, יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק מהן האופציות העומדות לפניו, וכיצד לנצל אותן בצורה הטובה ביותר. תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים כיום בשוק התעסוקה, והוא מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני המחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסה.

מס הכנסה טופס 161 מקוון
קורס תכנון פרישה

קורס לימודי תכנון פרישה במכללת OS-EXPERTS מתקיים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם לזמן העומד לרשות הסטודנט. במהלך הקורס תלמדו על כל המוצרים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק ותבינו לעומק את כל היבטי המיסוי הקשורים לעזיבת עבודה ופרישה. בנוסף לכך נלמד על כלכלת המשפחה ועל נושאים רלוונטיים אחרים הקשורים לתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.