מענק עקב מוות

מענקים ופיצויי פיטורים עקב מוות

לפני שאדם הולך לעולמו, הוא מעוניין עוד בחייו להבטיח את הקיום של בני משפחתו במקרה של מוות. לצורך כך, נועדו מענקים ותשלומים המגיעים לבני המשפחה לאחר הפטירה. אחד המענקים הבולטים הוא מענק הפרישה לאחר הפטירה הנקרא מענק מוות.

החוק קובע כי על המעביד לשלם לשאירים של הנפטר פיצויים בדיוק כמו במקרה של פיטורים. גם על מענק מוות ועל מענקים ותשלומים אחרים, המתקבלים בעקבות פטירה של עובד, יש לשלם תשלומי מיסים כנדרש במסגרת החוק. על חלק מהכספים ניתן לקבל פטור ממס. לכן, בשביל לקבל את כל ההטבות המגיעות ללקוח, כדאי להתייעץ עם מומחים למיסוי פרישה לפני קבלת כל החלטה בנידון.

מענק עקב מוות

מומחים למיסוי פרישה

מומחים לפרישה עוזרים ללקוחות לקבל החלטות נכונות בנוגע לניצול של כספי נפטר, כולל החלוקה ההוגנת והחוקית שלהם בין היורשים. מתכנני פרישה מקצועיים עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה ומאפשרים להם לשמור על אותה רמת חיים גם לאחר אובדן בן משפחה.

איפה לומדים תכנון פרישה?

הלימודים בתחום תכנון פרישה מתקיימים במסגרת המכללות השונות ללימודים פיננסיים, המציעות תוכניות לימוד מגוונות בתחום. המכללה שלנו היא מכללה ייעודית ללימודי ייעוץ פרישה, עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר מבין המכללות השונות ברחבי הארץ. אנחנו מכינים אתכם בצורה המלאה ביותר לעבודה עם לקוחות.

המכללה פיתחה שיטת לימוד ייחודית הבנויה על שלושה רבדים. הרובד התיאורטי בו אתם לומדים לעומק את כל התיאוריה הנדרשת עבור התחום. הרובד המעשי, פיתוח מיומנויות, הכולל הקניית כלים מעשיים לניתוח של סיטואציות קונקרטיות בפועל, ולסיום הרובד האינטגרטיבי הכולל תרגום של כל הידע התיאורטי והמעשי לניתוח של סוגיות ספציפיות. המטרה שלנו היא לספק עבור הסטודנטים של המכללה, סט כלים עדכני להתמודדות עם כל סיטואציה במהלך העבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורסים והשתלמויות שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.