מענק פטירה למי מגיע

כאשר אדם נפטר, קרוביו נדרשים לבצע מספר פעולות, לרבות הוצאת תעודת פטירה, רישיון קבורה, וקביעה של מועד הלוויה. מענק פטירה משולם ברוב המקרים בצורה אוטומטית, מה שאינו מצריך הגשת תביעה.
מענק פטירה הוא למעשה תשלום אחיד וחד-פעמי בגובה של 9,613 ש”ח (נכון לתאריך 01.01.2023), המשולם במקרים מסוימים. אחד המקרים הוא כאשר הנפטר קיבל מהביטוח הלאומי קצבאות שונות. יש לציין, כי המענק משולם בצורה חד-פעמית למי שהיה בן זוגו או בת זוגו של המנוח בשעת פטירתם. במידה ואין בן או בת זוג, המענק משולם לילדיו של מקבל או מקבלת הקצבה, בתנאי שהילדים עונים על הגדרת ילד בהתאם לחוק של הביטוח הלאומי.

בכל מקרה נתון שבו מתעוררות שאלות בנוגע למענק פטירה, פטירתו של עובד, יציאה לגמלאות או כל דבר אחר הקשור לתחום הפרישה, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחים למיסוי פרישה בשביל לנצל את כל הזכויות המגיעות לעובד או לשארים בהתאם לחוק.

מענק פטירה למי מגיע
תכנון פרישה, לימודים והכשרה

מתכנני פרישה בודקים כי הפורשים מודעים לכל האופציות העומדות לרשותם, וזאת כדי שיוכלו לעבור את תהליך הפרישה באופן המשתלם ביותר עבורם. בהתאם לכך, תכנון הפרישה הפך לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק התעסוקה. לימודי ייעוץ פרישה בתחום מתאימים במיוחד לרואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח ועם כל מי שמעוניין להעשיר את השכלתו והידע הפיננסי שלו, על מנת להעניק ללקוחותיו פתרונות פרקטיים לתקופת הפרישה, ובנוסף להגדיל את הכנסתו החודשית.

לומדים להיות מתכנני פרישה במכללת Os-Experts

במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס תכנון פרישה לפנסיה. אחד היתרונות המובהקים שלנו הוא שאתם יכולים ללמוד את הקורס בפורמט פרונטלי או דיגיטלי. אצלנו תלמדו מטובי המרצים אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח!

מעוניינים בפרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.