משיכה שלא כדין מקופת גמל

משיכה שלא כדין מקופת גמל לתגמולים, טרם הגעת המועד למשיכת הכספים לפי החוק, חייבת במס בשיעור של 35%. כמו כן, תצטרכו לשלם מס הכנסה גם על משיכה כספי פיצויים ללא טופס 161 במסגרת חד פעמית מקופת גמל לקצבה, גם אם מדובר בגיל פרישה. בכל מקרה נתון בו העובדים מעוניינים לדעת מהן הזכויות המגיעות להם והאם כדאי עבורם למשוך את הכספים, כדאי להתייעץ עם מומחים למיסוי פרישה.

משיכה שלא כדין מקופת גמל
מדוע חשוב להיעזר במתכנני פרישה

על מנת לנווט בחוכמה בין כל האופציות הקיימות כיום בתחום הפרישה, חשוב להיוועץ באנשי מקצוע המבינים בתחום הפרישה. זו הסיבה, כי נכון להיום תכנון פרישה הפך לאחד התחומים הפורחים ביותר בשוק התעסוקה. במציאות של ימינו, קיימת דרישה גבוהה למומחיות בתחום חשוב זה. לפיכך, לימודים בתחום הפרישה יכולים להעניק פרספקטיבה תעסוקתית ענפה לרואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח ולכל מי שמעוניין להעשיר את הידע הפיננסי שלו.

יועצי פרישה בונים עבור הלקוחות תוכנית מסודרת מותאמת אישית עבור היציאה לגמלאות. בהתאם לכך, הם צריכים להכיר לעומק את כל המסלולים ולהיות מסוגלים לבצע את כל החישובים הנדרשים. במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס ייחודי בתחום המעניק לכם את כל הכלים לעבודה במקצוע.

כיצד מכללת Os-Experts מסייעת לך להפוך למתכנן פרישה?

המכללה שלנו מציעה לכם קורס ייחודי בתחום תכנון פרישה. אצלנו תוכלו לבחור בין קורס פרונטלי לבין קורס דיגיטלי. אנו פועלים בשיתוף מלא עם מכללת אורין שפלטר. במסגרת ההכשרה אצלנו תלמדו את כל הכלים והידע הפרקטי הדרושים לכם לעבודה עם לקוחות. מעבר לכך, הקורס שלנו שם דגש רב על הוראת מוצרי החיסכון הפנסיוני, כך שבסופו תוכלו ליישם את הידע שלכם בכל הנוגע למשיכת הכספים מכל מוצר. היתרון הנוסף של הקורס מתבטא בכך, כי בוגרי הקורס יקבלו הכשרה מקיפה בנוגע לדיני העבודה הקשורים לתחום.

אם התלהבתם מהרעיון ותרצו לשמוע עוד, פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.