משיכת כספי פנסיה ללא ניכוי מס

הדרך הטובה ביותר למשוך כספי פנסיה, פיצויים ותגמולים ללא ניכוי מס, היא כמובן באמצעות ייעוץ מקצועי. חלק מהחסכונות הפנסיוניים פטורים ממס בחלקם או כולם בהתאם לתנאים שנקבעו בחוק. לכן, בשביל לעשות סדר בכל החסכונות ולדעת איך לנהל את כספי הפנסיה והפיצויים לקראת הפרישה ממעגל העבודה, רבים מהעובדים במשק הישראלי נעזרים ביועצי פרישה מומחים למיסוי בשביל לקבל החלטות בתחום.
מתכנני פרישה יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק את כל מסלולי החסכון הפנסיוני שברשותו וביחד עם הלקוח הם מתכננים את משיכת הכספים או השארתם לצורך קצבת הזקנה. המטרה של מתכנני פרישה היא לאפשר לעובדים לפרוש בכבוד ולשמור על אותה רמת הכנסה מלפני היציאה לגמלאות.

משיכת כספי פנסיה ללא ניכוי מס
עבור מי מתאימים לימודי תכנון פרישה?

תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים כיום בשוק התעסוקה. המקצוע מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח, יועצי מס, רואי חשבון ואנשי מקצוע נוספים, המעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי שלהם. תכנון פרישה מאפשר לכם להציע שירות נוסף ואטרקטיבי ללקוחות שלכם ולמשוך לקוחות חדשים אל בית העסק.

תכנון פרישה לימודים אונליין במכללה שלנו שעובדת בשיתוף פעולה עם מכללת אורין שפלטר, מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע ומעניקים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום. במהלך הלימודים תרכשו ידע תיאורטי מקיף בנוגע לכל מסלולי החסכון הפנסיוני ותלמדו על אופן משיכת הכספים מכל מוצר. כמו כן, תתנסו בפועל בכל החישובים הנדרשים עם דגש מיוחד על מיסוי פרישה. במהלך הלימודים תלמדו על כל התקנות והחוקים הנוגעים לתחום ועל התאמת הייעוץ לכלכלת המשפחה.

מעוניינים להירשם ללימודי תכנון פרישה?

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של קורס תכנון פרישה? מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.