משיכת כספי תגמולים בגיל פרישה

משיכת כספי תגמולים בגיל פרישה היא משיכת הכספים שנצברו בקרן פנסיה, קופת גמל או ביטוח מנהלים, כאשר אתה מגיע לגיל פרישה. כספים אלה מיועדים לספק לפורשים הכנסה חודשית לאחר הפרישה, על מנת להמשיך לחיות ברמת חיים נוחה. בישראל, גיל הפרישה הממוצע הוא 67 לגברים ו-62 לנשים. עם זאת, ניתן לפרוש גם בגיל מוקדם יותר, אך במקרה זה תהיה ירידה בהיקף התשלומים.

ישנן מספר דרכים למשוך כספי תגמולים בגיל פרישה:

קצבה חודשית קבועה: זוהי הדרך הנפוצה ביותר למשוך כספי תגמולים. בדרך זו, הפורשים מקבלים תשלום חודשי קבוע.
משיכה חד-פעמית: אפשרות זו מאפשרת לעמית למשוך את כל הכספים בבת אחת. עם זאת, חשוב לזכור שהכספים הללו לא יהיו זמינים יותר, לכן יש להשתמש באופציה זאת בחכמה.
קצבה חודשית משתנה: אפשרות זו מאפשרת לפורשים למשוך תשלום חודשי משתנה, בהתאם להיקף הכספים שנצברו ובהתאם לגיל.

מדוע חשוב להתייעץ עם צוות תכנון פרישה?

מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום הפרישה, לפני כל החלטה בנוגע למשיכת כספי התגמולים. מתכנן פרישה עוזר ללקוחות להבין את האפשרויות השונות ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. בהתאם לכך, תכנון פרישה הוא תחום מבוקש ומתפתח, והביקוש ליועצי פרישה מקצועיים רק הולך וגובר. לימודים בתחום זה יכולים להוביל לתפקיד מאתגר ומשתלם, עם פוטנציאל גבוה לקריירה מצליחה.

משיכת כספי תגמולים בגיל פרישה
הדרך להפוך למתכנן פרישה מוסמך

רוצים להעניק ייעוץ מקצועי ללקוחות בנושא פרישה כלכלית? קורס תכנון פרישה מוסמך של מכללת Os-Experts בשיתוף עם מכללת אורין שפלטר, מעניק לכם את הידע והכלים הדרושים, כדי להגשים את המטרה שלכם.
קורס ניהול פרישה מתקיים בפורמט דיגיטלי או פרונטלי ומקיף את כל הנושאים הרלוונטיים לתכנון פרישה, כולל אופן משיכת הכספים מכל מוצר, מוצרי החיסכון הפנסיוני הקיימים בשוק, ודיני העבודה הרלוונטיים לפרישה. בסיום הקורס, המשתתפים מקבלים תעודת מתכנן פרישה מוסמך מטעם המכללה.