משיכת כספי תגמולים ללא מס

משיכת כספי תגמולים ללא תשלום מס הכנסה מתבצעת במקרים הבאים, במקרה של נכות רפואית של 75% שנקבעה לאחר הפקדת הכספים לקופה, במקרה של טיפול רפואי עבור קרוב משפחה זאת כאשר סך הטיפולים הרפואיים עולה על 50% מהכנסות הזכאים להנחה. בשביל להגיש את הבקשה לרשות המיסים יש לצרף את כל האישורים הנדרשים המפורטים באתר של מס הכנסה.

עובדים רבים במשק הישראלי פונים כיום לייעוץ מקצועי, לפני קבלת כל החלטה על משיכת כספי תגמולים ופיצויים. בהתאם לכך, מתכנני פרישה עוזרים ללקוח לעשות סדר בכל החסכונות הפנסיוניים שברשותו. באמצעות תכנון פרישה העובדים יכולים לקבל את ההטבות המגיעות להם ממס הכנסה ולתכנן בצורה נכונה את תהליך היציאה לגמלאות.

תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המתפתחים ביותר ובשנים האחרונות הוא הפך למקצוע מבוקש בשוק התעסוקה. הלימודים מתאימים במיוחד עבור אנשי מקצוע בתחום הפנסיוני והפיננסי, המבקשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. באמצעות תכנון פרישה תוכלו להוסיף עוד נדבך חשוב ומשמעותי לעסק הפרטי שלכם.

 משיכת כספי תגמולים ללא מס
הכשרה בתכנון פרישה

במכללה שלנו מבית אורין שפלטר, אנחנו מלמדים קורס יועץ פרישה מקיף ויסודי בתכנון פרישה. במהלך הלימודים תלמדו על כל מסלולי החסכון הפנסיוני, ועל אופן משיכת הכספים מכל אחד מהמוצרים. כמו כן, תרכשו ידע נרחב במיסוי פרישה ותתנסו הלכה למעשה בכל החישובים הנדרשים.

המטרה שלנו היא להעניק לכם סט כלים פרקטי ועדכני לעבודה עם לקוחות בתחום. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

הצטרפו אלינו עוד היום ללימודי תכנון פרישה!

מעוניינים לקבל את תוכנית הלימודים המלאה שלנו בתכנון פרישה? רוצים להצטרף לקורס במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לשירותכם.