משיכת סכום צבירה מזערי

משיכת סכום צבירה מזערי נחשבת משיכה כדין, ובהקשר של דיני מס, סכום המשיכה נתפס כהיוון קצבה, על כל מה שמשתמע מכך. כמובן שהדבר תקף כאשר מתקיימים מספר תנאים.
התנאי הראשון הוא שסכום כל הכספים בסך הקופות לקצבה שברשות המושך, אינו עולה על הסכום הכולל של הצבירה המזערי. התנאי השני הוא שמקור הכספים יכול להיות כספי תגמולים מסוג קצבה, סכומים שיועדו לקצבה, או כספי תגמולים מסוג קצבה במעמד של עצמאי החייב במס בהתאם לתקנות קופות גמל.

משיכת סכום צבירה מזערי
משיכת סכום צבירה מזערי – מדוע כדאי להיוועץ במתכנני פרישה

על מנת לקבל החלטות מושכלות הנוגעות לתהליך הפרישה, חשוב מאוד להיוועץ במומחים בתחום. במסגרת תהליך הייעוץ וההכוונה, מתכנן הפרישה יבצע בדיקה כוללת של כל אופציה פנסיונית רלוונטית, ויבהיר ללקוח את המשמעויות הפיננסיות המשתמעות מכל בחירה או החלטה שתילקח.
כיום תחום תכנון הפרישה הפך לאחד התחומים הפופולריים והמבוקשים ביותר בשוק התעסוקה הישראלי. המציאות העכשווית מכתיבה צורך אמיתי למומחיות בתחום חשוב זה. לפיכך, לימודים בתחום עשויים להעניק ערך מוסף לרואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח ולכל מי שמעוניין למנף את הידע הפיננסי שלו על מנת לאפשר ללקוחותיו ליישם פתרונות פרקטיים לתקופת הפרישה ועל הדרך להגדיל את ההכנסה החודשית.

כיצד מכללת Os-Experts תהפוך אתכם למתכנני פרישה

במידה והחלטתם לצאת לדרך מקצועית חדשה ולהפוך למתכנני פרישה, חשוב מאוד לקבל הכשרה במסגרת קורס מקצועי בתחום. ההוראה שלנו מתבצעת בשיתוף פעולה מלא עם מכללת אורין שפלטר. יש לכם את האפשרות ללמוד באופן פרונטלי או דיגיטלי, וזאת בהתאם לבחירה שלכם. במהלך ההכשרה תהיה לכם את האפשרות לרכוש סט כלים מלא ואת כל הידע הרלוונטי שיידרשו לכם לעבודה עם הלקוחות העתידיים שלכם. בקורס מושם דגש רב על הוראת מוצרי החיסכון הפנסיוני, אופן משיכת הכספים מכל מוצר ודיני העבודה הקשורים לתחום.

אם התלהבתם מהרעיון לסייע לאנשים בעת פרישתם, פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.