משיכת תגמולים בפטור ממס

משיכת תגמולים ניתן לבצע בפטור ממס, במידה ומתקיימים מספר תנאים. התנאי הראשון הוא קיום שיעור נכות של 75% ומעלה. עוד תנאי שחייב להתקיים על מנת להעניק פטור, הינו קיומה של הנכות לכל החיים, כלומר, נכות צמיתה. תנאי נוסף הוא שהנכות הינה תוצאה של פגיעה או מחלה שאירעו לאחר שהעמית הצטרף לקופה.
בכל אופן, חשוב מאוד להתייעץ במקרים אלה עם איש מקצוע, טרם קבלת החלטה בנידון. מתכנני פרישה מקצועיים שעברו הכשרה בתחום מסייעים ללקוח לקבל החלטות מושכלות, ועוזרים לו לנצל בצורה הטובה ביותר את כל הזכויות המגיעות לו במסגרת החוק.

לימודים מקצועיים בתכנון פרישה

ההחלטות המתקבלות בעת הפרישה הינן בעלות השפעות ארוכות טווח ולרוב, אין הזדמנות לשנותן במועד מאוחר יותר. לכן, לקוחות רבים פונים למתכנני פרישה מקצועיים שעובדים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוחות, על מנת לתווך עבורם בצורה נגישה את האופציות העומדות בפניהם.

תכנון פרישה הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הלימודים בתחום זה מתאימים במיוחד עבור רואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח וכל מי אלה שמעוניינים להרחיב את הידע הפיננסי שלהם, על מנת להעניק ללקוחות עזרה במיסוי פרישה ובכל נושאים הרלוונטיים לתחום. תכנון פרישה מאפשר לכם להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה ולהציע שירות כולל ללקוחות קיימים.

משיכת תגמולים בפטור ממס
תכנון פרישה לומדים רק במכללת Os-Experts

המכללה שלנו מלמדת כבר שנים רבות קורס בתכנון פרישה. קורס מתכנן פרישה שם דגש רב על האופן שבו ניתן ליישם את משיכת הכספים מכל מוצר פנסיוני, ומלמד את התלמידים את כל מה שיש לדעת באשר לדיני העבודה הרלוונטיים לתחום. בנוסף לכך, הקורס מעניק לכם ידע רב בתחום כלכלת המשפחה.

מעוניינים לעבוד בתור מתכנני פרישה? פנו אלינו עוד היום ויועצי הלימודים של המכללה ישמחו לעמוד לרשותכם.