משכורת מבוטחת פנסיה

משכורת מבוטחת פנסיה היא אחד המונחים שכל אדם חייב להכיר, בין אם הוא שכיר או עצמאי. משכורת זו הינה בעלת השפעה מכרעת על הפנסיה של העובד. המשכורת המבוטחת מוצגת בתלוש השכר שהעובדים מקבלים בכל חודש מהמעסיק שלהם.
עד כמה שזה יישמע מפתיע לחלק מהאנשים, במקרים רבים המשכורת שממנה המעסיק מפריש לפנסיה שלכם אינה משכורת הברוטו, אלא משכורת נמוכה יותר, משכורת מבוטחת.
משכורת מבוטחת או שכר מבוטח הינה המשכורת הקובעת שממנה נהוג לחשב את ההפרשות לפנסיית החובה של עובדים. בכל מקרה נתון בו העובדים מעוניינים לדעת את כל הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק ולהבין את ההפרשות השונות לפנסיה, כדאי להם לבצע תכנון פרישה.

מזה תכנון פרישה?

תכנון פרישה תפס תאוצה בשנים האחרונות והוא נחשב לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק התעסוקה. בעולם העבודה של ימינו קיים צורך אמיתי למומחיות בתחום זה. מתכנני פרישה עוזרים ללקוחות בכל התחום המורכב של מיסוי פרישה, ומאפשרים להם לשמור על אותה רמת הכנסה.

לימודים בתחום זה יכולים להביא יתרון עצום לרואי חשבון ויועצי מס, כמו גם לסוכני ביטוח ולכל מי שמעוניין להעשיר את אופקיו והידע הכלכלי שלו. תכנון פרישה מאפשר לכם לספק ללקוחות פתרונות פרקטיים ובכך להביא להגדלה משמעותית של ההכנסה החודשית שלכם.

משכורת מבוטחת פנסיה
ללמוד תכנון פרישה במכללת Os-Experts

קורס ניהול פרישה המוצע על ידי המכללה שלנו הינו קורס ייעודי בתחום תכנון פרישה. הלימודים יכולים להתקיים בפורמט פרונטלי או דיגיטלי. משתתפי הקורס זוכים בהכשרה מעולה הכוללת סט כלים וידע פרקטי לעבודתם העתידית עם לקוחות. בנוסף לכך, התלמידים נחשפים לכל מוצרי החיסכון הפנסיוני. הקורס שם דגש מיוחד על אופן משיכת הכספים מכל מוצר, ודיני העבודה הרלוונטיים לתחום.

רואים את עצמכם עובדים בתור מתכנני פרישה? מקומכם הוא איתנו במכללה. פנו אל יועצי הלימודים של המכללה והם ישמחו לעמוד לרשותכם.