מתי אפשר למשוך כספים מקופת גמל?

ניתן למשוך כספים מקופת גמל בשלושה תנאים. במקרה הראשון בגיל פרישה, כלומר, החל מגיל הפרישה, שהוא 60 לנשים ו-67 לגברים. התנאי השני הינו במקרה של נכות, בהתאם לתנאים הקבועים בחוק. לבסוף, ניתן למשוך קופת גמל במקרה של הוצאות רפואיות כבדות.
בגיל פרישה, ניתן למשוך כספים מקופת גמל באמצעות קצבה חודשית קבועה מחברת הביטוח או מקופת הגמל, למשך שארית החיים, או באמצעות קבלת סכום חד פעמי מקופת הגמל, שאותו ניתן להשקיע או להשתמש בו לכל מטרה אחרת.
חשוב מאוד להתייעץ עם מומחה למיסוי ופרישה או מתכנן פרישה לפני משיכת כספים מקופת גמל, כדי להבין את ההשלכות הפיננסיות קצרות וארוכות הטווח של המשיכה.

מדוע חשוב להיוועץ ביועץ פרישה?

פרישה ממעגל העבודה היא בעלת השפעות משמעותיות על העובד, בפרט בפן הכלכלי. לכן, חשוב מאוד ליצור רשת ביטחון כלכלית, שכוללת חסכונות כספיים, ביטוח בריאות וביטוח חיים. לשם כך חשוב להיעזר ביועץ מקצועי.
יועץ פרישה מקצועי עוזר ללקוחות לתכנן את הפרישה בצורה מושכלת. הוא מבצע סקירה מקיפה של כל האפשרויות הפנסיוניות הקיימות, ומסייע להם להעריך את היקף הכספים שיעמדו לרשותם לאחר הפרישה. תכנון פרישה הוא תחום מבוקש ומתפתח, והביקוש ליועצי פרישה מקצועיים הולך וגובר. בהתאם לכך, לימודי תכנון פרישה מובילים אתכם לקריירה מצליחה ומאתגרת.

מתי אפשר למשוך כספים מקופת גמל?
קורס תכנון פרישה לימודים והסמכה

רוצים להפוך למתכנני פרישה מוסמכים? קורס תכנון פרישה לחשבי שכר של מכללת Os-Experts בשיתוף עם מכללת אורין שפלטר, מעניק לכם את הידע והכלים הדרושים כדי להעניק ייעוץ מקצועי ללקוחות בכל הנושאים הקשורים לפרישה ממעגל העבודה.
הקורס מתקיים בפורמט דיגיטלי או פרונטלי ומקיף את כל הנושאים הרלוונטיים לתכנון פרישה, כולל מוצרי החיסכון הפנסיוני הקיימים בשוק, אופן משיכת הכספים מכל מוצר, ודיני העבודה הרלוונטיים לפרישה. בסיום הקורס, המשתתפים מקבלים תעודת מתכנן פרישה מטעם המכללה.
לפרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.