מתי מפסיקים לשלם מס הכנסה?

על העובדים במשק הישראלי לשלם מס הכנסה, גם על כספי הביטוח הפנסיוני הנמשכים כקצבה. בהתאם לכך, בגיל הפרישה, העובדים צריכים לשלם מס הכנסה על הקצבה החודשית. במידה והעמיתים מעוניינים למשוך את הכספים שנצברו בביטוח הפנסיוני כקצבה, הם זכאים לקבלת פטור ממס של 49% על הקצבה המזכה, קצבה המשולמת על ידי המעסיק במסגרת פנסיה תקציבית או באמצעות תשלומים מקופות גמל.

בשביל לדעת מה גובה המס שהעמית ישלם במועד הפרישה, ניתן להשתמש במחשבון מס הכנסה לגמלאים שנועד עבור כך. אבל, אין תחליף כמובן לייעוץ מקצועי. בהתאם לכך, מתכנני פרישה עוזרים ללקוחות לפרוש בכבוד, ולשמור על אותה רמת חיים מלפני היציאה לגמלאות.

מתי מפסיקים לשלם מס הכנסה?
תכנון פרישה, עבור מי זה מתאים?

תכנון פרישה מתאים עבור אנשים שהגיעו לגיל פרישה או שעברו ממקום עבודה אחד לשני, והם מעוניינים לנצל את כל ההטבות המגיעות להם מטעם המדינה. מתכנני פרישה מקצועיים, עוזרים ללקוחות לנהל בצורה נכונה את משיכת הכספים. כמו כן, הם יכולים להוזיל באופן משמעותי את תשלומי המיסים הנדרשים. מתכנני פרישה מייעצים ללקוחות האם כדאי להם למשוך את כספי הפיצויים, ועוזרים להם לנהל את כל החסכונות הפנסיוניים בצורה חכמה.

תכנון פרישה נלמד במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. אצלנו במכללת Os-Experts אנחנו מתמחים בלימודי תכנון פרישה ומעניקים לכם סט כלים עדכני ומעשי לעבודה בתחום.

לימודי תכנון פרישה

קורס תכנון פרישה מקוון מתקיים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית, בהתאם לנוחיות הסטודנט. הקורס מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה. במהלך הקורס תלמדו על כל המוצרים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק, ועל כל החוקים והרגולציות העדכניים. המטרה שלנו היא לספק עבורכם ידע כולל ומקיף, שיכין אתכם בצורה פרקטית לעבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס תכנון פרישה דיגיטלי שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.