מתי עושים קיבוע זכויות?

אין גיל נכון לפרישה. ההחלטה לפרוש תלויה בגורמים כמו יעדי אורח החיים והיכולת הכלכלית שלכם. גיל הפרישה לפנסיה הרשמי הוא 67 עבור גברים ועבור נשים הוא עומד על 62. עם זאת, כיום אנשים היו רוצים לפרוש מוקדם יותר כדי להפיק את המרב מההזדמנויות החדשות שהחיים מציעים. מנגד, ישנם רבים אשר חייבים להמשיך לעבוד הרבה מעבר לגיל הפרישה מאחר ולא דאגו להפרשות פנסיוניות כנדרש. אם אתם בעל קרן פנסיה מסודרת ואתם מתקרבים לגיל הפרישה, אולי אתם כבר שואלים את עצמכם מתי עושים קיבוע זכויות?

מתי עושים קיבוע זכויות?

אבל לפני שמתעמקים בשאלה מתי עושים קיבוע זכויות, חשוב קודם להבין מה הוא בעצם קיבוע זכויות? ברגע שאתם מגיעים לגיל הפרישה כחוק, אתם זכאים לפטור עבור תשלומי הפנסיה החודשיים שלכם מהקופה, כמו גם פטור מתשלום עבור משיכת סכום חד פעמי מהקרן פנסיה. כאשר הפטור ממס ניתן בהתאם לגובה התקרה לה אתם זכאים על פי חוק. לפני ביצוע תיאום מס בפעם הראשונה, יש צורך לעבור תהליך חד פעמים, אשר נקרא קיבוע זכויות, בו פקיד השומה קובע את שיעורי הפטור ממס על תשלומי הפנסיה שלכם, בהתאם לזכאותכם מנגד לכל המסמכים שאתם נדרשים להגיש.
כדי לפרוש בנוחות, אתם צריכים שיהיה לכם בטחון כלכלי מוצק, אותו ניתן להשיג כיום באמצעות קרן פנסיה יציבה. בעזרת יועצי פנסיה מקצועיים, אשר סיימו בהצלחה הכשרה מקצועית במכללת OS Experts, יכולים לעזור לכם לבנות את התוכנית הפנסיונית המתאימה ביותר עבורכם, לייעץ לכם לגבי אופן משיכת הכספים מהקרן- האם בתשלום חודשי או בעזרת סכום חד פעמי, וכמובן לתת לכם את כל המידע הנדרש לגבי קיבוע זכויות, כולל לענות לכם באופן המקצועי ביותר מתי עושים קיבוע זכויות, וכיצד זה מאפשר לכם להימנע מתשלומי מס מיותרים על הפנסיה שלכם.