סימולטור החזרי מס לשכירים

סימולטור החזר מס לשכירים

סימולטור החזר מס לשכירים מאפשר לעובדים במשק הישראלי, לבדוק את כל החזרי המס המגיעים להם מטעם המדינה. סימולטור מס הכנסה מבצע את ההערכה הראשונה הנדרשת לפני הגשת הבקשה להחזר מס. ניתן כמובן להשתמש תחילה בסימולטור להחזר מס, בשביל לבדוק האם כדאי לכם להגיש את הבקשה, ואז במידה וכן, לפנות לאיש מקצוע מתאים. בכל הנושא של מיסוי על כספי פנסיה ופיצויים והחזרי מס שמגיעים ללקוח ממס הכנסה, תמיד עדיף להתייעץ עם מומחה למיסוי ופרישה.

סימולטור החזרי מס לשכירים

תכנון מס במקרה של החלפת מקום עבודה או פרישה

במקרים מסוימים בעקבות מעבר של מקום עבודה או פרישה, כדאי לבצע תכנון של כל ענייני המיסוי על המשכורת החודשית. כולל בדיקה של כל החסכונות הפנסיוניים. מומחים למיסוי ופרישה מבצעים זאת עבור הלקוח בצורה הטובה ביותר, ומספקים עבורו ידע מדויק בנוגע להתנהלות הפיננסית הראויה.

במסגרת הבדיקה הם עוברים עם הלקוח על כל ההפקדות לחסכונות הפנסיוניים כולל כספי הפיצויים, ובודקים מהן האופציות העומדות לפניו. תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה, והוא מאפשר לאנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי.

לימודי תכנון פרישה

לימודי תכנון פרישה לפנסיה מתאימים עבור יועצי מס, רואי חשבון, סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה. במהלך הלימודים תלמדו על כל הנושא המורכב של מיסוי פרישה, ועל כל המוצרים הפנסיוניים ואופן משיכת הכספים מכל מוצר. כמו כן, תבינו את צרכי כלכלת המשפחה ואת הנושא של תכנון פרישה בהקשר כולל ומקיף. אצלנו תרכשו ידע תיאורטי ומעשי בכל הנושאים הרלוונטיים לתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.