סימולטור מס בפרישה

למעבר לדף הסימולטורים הראשי של OS-Experts, לחצו כאן.

תכנון פרישה הוא אחד הדברים המשמעותיים ביותר לפני היציאה לגמלאות או בעת עזיבת מקום עבודה. בין אם מדובר ביציאה לפנסיה פיטורין או החלפת מקום עבודה בעקבות מעבר לעיר אחרת, יש לבדוק לעומק את כל התנאים המגיעים לעמית במסגרת החוק. בעת עזיבת עבודה צריך לבצע בדיקה של כל הכספים שהופקדו בקרנות הפנסיה השונות לאורך השנים, כולל כספי הפיצויים. כמו כן, צריך לתכנן בצורה מדויקת את המיסוי על כספי פרישה. אחת הדרכים היעילות לעשות זאת היא באמצעות סימולטור מס פרישה.

סימולטור מס בפרישה

סימולטור 161

סימולטור 161 מאפשר לכם לבצע את כל החישובים הנדרשים בנוגע למיסוי על כספי פרישה. באמצעות הסימולטור תוכלו לחשב את תשלומי מס הכנסה על כספי פיצויים, מענקי פרישה ופנסיה. אך אם כל היתרונות שיש לשימוש בסימולטור 161, ישנם מקרים רבים הדורשים ידע מקצועי ספציפי בנושא. במידה ומדובר באירועי פרישה בעלי פרמטרים שונים ומורכבים, כדאי להתייעץ עם מומחים למיסוי פרישה לפני קבלת כל החלטה.

להורדת טופס 161 לחצו כאן

תכנון פרישה

תכנון פרישה לפנסיה על ידי אנשי מקצוע מוסמכים לעניין יכול לחסוך עבור הלקוחות בתשלומי מיסים על כספי הפנסיה והפיצויים. מתכנני פרישה עובדים ביחד עם הלקוח בשביל לנצל בצורה הטובה ביותר את כל החסכונות הפנסיוניים. הם קודם כל מבצעים בדיקה מקיפה של כל החסכונות ולאחר מכן בודקים ביחד עם הלקוח מה הוא מעוניין לעשות עם הכספים. במקרים רבים לקוחות מעוניינים למשוך כספי פיצויים מיידית, תפקידם של יועצי פרישה הוא לבדוק לעומק האם זה משתלם עבורם.

לימודי תכנון פרישה

במכללה שלנו מבית אורין שפלטר אנחנו מתמחים בתכנון פרישה לימודים אונליין. הלימודים שלנו מיועדים עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המעוניינים להוסיף עוד נדבך חשוב להכנסה החודשית. בהתאם לכך, אנחנו מתאימים את תוכנית הלימודים שלנו לאנשים שעובדים במשרה מלאה ומספקים עבורכם לימודים ברמה הכי גבוהה שניתן.

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.