סימולטור מס הכנסה לעצמאים

סימולטור מס הכנסה לעצמאים, מבצע חישובים מורכבים בהתאם לנתונים המוזנים על ידי המשתמש, ומציג את הסכומים המשתנים הקשורים לתשלום המס. הסימולטור משתמש בנתונים שונים, לרבות סכומי ההכנסה השנתיים, הוצאות, ניכויים והטבות, תשלומי מס הכנסה ועוד. התוצאה של הסימולציה מציגה את הסכום הסופי שיש לשלם.

למרות החשיבות הגדולה של סימולטור מס הכנסה לעצמאים, אין תחליף לייעוץ מקצועי בנושא על ידי מתכנני פרישה. סימולטור קצבת פרישה עוזר ללקוח לקבל תמונה ראשונית של התשלום הנדרש. אבל, תכנון פרישה יכול לעזור ללקוח לחסוך בתשלומים מיותרים, ולבנות תוכנית מתאימה לשעת הפרישה ממעגל העבודה.

סימולטור מס הכנסה לעצמאים
תכנון פרישה, לימודים והכשרה לעבודה

מתכנני פרישה עובדים עם הלקוחות שלהם בשיתוף פעולה מלא, על מנת להבין את כל האופציות הזמינות עבורם, במטרה לפרוש בצורה המשתלמת ביותר. תכנון פרישה כולל ביצוע בדיקת עומק של כל האפשרויות הפנסיוניות וההשלכות הפיננסיות של כל אופציה.

תכנון פרישה הינו אחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה, וקיים צורך אמיתי לבקיאות בתחום זה. תכנון פרישה לימודים און ליין מתאימים במיוחד עבור רואי חשבון ויועצי מס, כמו גם עבור סוכני ביטוח ועבור כל האנשים המעוניינים להרחיב את הידע הפיננסי שלהם, על מנת לספק ללקוחותיהם פתרונות פרקטיים. הוספת התחום לעסק הפרטי מאפשרת לכם להגדיל בצורה משמעותית את ההכנסה החודשית.

הצטרפו אלינו ללימודי תכנון פרישה

המכללה שלנו מציעה עבורכם קורס תכנון פרישה לפנסיה, בשיתוף מלא עם מכללת אורין שפלטר. מתכונת הלימודים היא באופן פרונטלי או מקוון בהתאם לבחירתכם. אצלנו תרכשו את כל הכלים והידע הפרקטי הנדרש לצורך עבודה עם הלקוחות. בקורס מושם דגש מיוחד על לימוד מפורט של מוצרי החיסכון הפנסיוני השונים. בנוסף לכך, עם השלמת הקורס תוכלו בקלות ליישם את הידע שצברתם בכל הקשור למשיכת הכספים מכל מוצר פנסיוני.

אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים על הקורס שלנו, דברו עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.