סימולטור מס הכנסה לשכירים

שכירים היוצאים לגמלאות, נדרשים לשלם מס הכנסה על כספי הפנסיה והפיצויים. בשביל לחשב את שיעור המס הנדרש, הם יכולים להיעזר בסימולטור החזרי מס לשכירים, שעוזר לעובדים לתכנן בצורה נכונה את ניצול החסכונות הפנסיוניים. בהתאם לכך, הם יכולים לקבל החלטות חשובות בנוגע למשיכת כספי הפיצויים, השארת הכספים לצורך קצבה חודשית קבועה או כל החלטה אחרת בנידון.

סימולטור מס הכנסה שלילי לשכירים, הוא כלי יעיל ביותר. אבל, למרות היתרון הגדול, אין תחליף לייעוץ מקצועי על ידי מתכנני פרישה. תכנון פרישה עוזר ללקוחות לנהל בצורה נכונה את כספי הפנסיה והפיצויים, לטובתם ולטובת בני המשפחה. בהתאם לכך, מתכנני פרישה מקצועיים בודקים ביחד עם הלקוח את כל מסלולי הפנסיה שברשותו, ועוזרים לו לנצל בצורה הטובה ביותר את כל ההטבות המגיעות לו במסגרת החוק.

סימולטור מס הכנסה לשכירים
תכנון פרישה וכלכלת המשפחה

יציאה לגמלאות היא תהליך מורכב מבחינה פיננסית ורגשית. לאחר שנים של עבודה כשכירים הגיע הזמן לנצל את היציאה ממעגל העבודה, ולעשות דברים שהעובד תמיד חלם לעשות. בשביל זה צריך לבצע תכנון פיננסי נכון. כאן נכנסים לתמונה מתכנני פרישה שלמדו את התחום.

תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה והדרישה לאנשי מקצוע בתחום נמצאת במגמת עלייה. תכנון פרישה עוזר לאלפי לקוחות לנהל בצורה נכונה את כלכלת המשפחה ולשמור על אותה רמת חיים מלפני היציאה לגמלאות.

מעוניינים ללמוד תכנון פרישה?

מעוניינים להצטרף אלינו לקורס תכנון פרישה אינטרנטי? המכללה שלנו מבית אורין שפלטר מלמדת כבר שנים רבות קורס מקצועי בתחום במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל המוצרים הפנסיוניים ונלמד לעומק על מיסוי פרישה. כמו כן, תלמדו על כלכלת המשפחה ועל כל החוקים והרגולציות הקשורים לתחום. אנחנו עובדים עם טובי המרצים, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

מעוניינים להצטרף אלינו לקורס תכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.