סימולטור פרישה לעובדי מדינה בפנסיה תקציבית

סימולטור פרישה עבור פנסיה תקציבית

סימולטור פרישה נועד עבור יוצאים לגמלאות, המעוניינים לבצע בעצמם את כל החישובים הנדרשים, בנוגע לתשלומים המגיעים להם במסגרת הפנסיה והפיצויים. סימולטור פרישה עבור פנסיה תקציבית מיועד עבור עובדי מדינה במשרדי הממשלה השונים. המבוטחים צריכים לעמוד בכל הקריטריונים לפרישה לגמלאות, הכוללים גם את ביטוח לאומי ואת שירות התעסוקה. הסימולטור של משרד האוצר, הוא ללא תשלום וניתן להשתמש בו באמצעות כרטיס חכם.

תכנון פרישה

תכנון פרישה עבור עובדי מדינה ועבור אנשים מהמגזר הפרטי, הוא אחד הצעדים החשובים ביותר לפני היציאה לגמלאות. סימולטור פרישה פנסיה צוברת עבור עובדי מדינה וסימולטור 161 עוזרים ליוצאים לגמלאות, לקבל תמונה של כל ההטבות המגיעות להם במסגרת החוק. אבל, אין כמו ייעוץ אישי על ידי איש מקצוע מומחה למיסוי ופרישה, בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה בנוגע לניצול של כספי הפנסיה והפיצויים.

סימולטור פרישה לעובדי מדינה בפנסיה תקציבית
מתכנני פרישה

מתכנני פרישה מקצועיים יושבים ביחד עם הלקוח, ובודקים לעומק מהן הצעדים המתאימים ביותר עבורו ועבור בני המשפחה. בהתאם לכך, היועצים צריכים להבין לעומק לא רק בתחום המיסוי אלא בתחום המורכב של כלכלת המשפחה.

המכללה שלנו היא מכללה ייעודית בתחום הפרישה עם ניסיון של שנים רבות בהוראת המקצוע. אנחנו מלמדים אתכם הלכה למעשה איך הדברים עובדים בפועל, ומקנים לכם את כל הכלים הדרושים לכך. במהלך לימודי ייעוץ פרישה אצלנו נתנסה בפועל בכל החישובים הנדרשים, לצורך מיסוי פרישה. כמו כן, תלמדו לעומק על ניהול נכון של כלכלת המשפחה ועל נושאים רבים נוספים הקשורים לתחום. המטרה שלנו היא לספק עבורכם ידע תיאורטי ומעשי ברמה הכי גבוהה שניתן.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.