עלות קיבוע זכויות

קיבוע זכויות מאפשר לכם להחליט כיצד אתם רוצים לנצל את הפטור המגיע לכם ממס על ידי המדינה. הפטור ניתן על משיכת הכספים או על הקצבה החודשית בזמן הפרישה. בתהליך קיבוע זכויות אתם בוחרים הדרך המתאימה ביותר עבורכם לניצול הפטור.

כל התהליך של יציאה לגמלאות, מלווה בהחלטות לא פשוטות עבור העובד הדורשות ידע מקצועי רב. על העובדים להחליט אילו כספים הם מעוניינים למשוך כרגע, ואילו כספים הם מעוניינים לקבל כקצבה חודשית, והם צריכים לדעת את גובה המיסוי על הכספים. ישנם מונחים מקצועיים המלווים את התהליך לכל אורך הדרך, כולל הבדלים משמעותיים בין המסלולים השונים. העובד נדרש לדעת מהי קצבה מוכרת ומהי קצבה מזכה ועוד עניינים רבים נוספים הנלמדים בקורס תכנון פרישה מקוון. לכן, בשנים האחרונות עמיתים רבים במשק הישראלי פונים למתכנני פרישה מקצועיים, בשביל לקבל את ההחלטות הנכונות. אנשי מקצוע בתחום הפרישה עם ידע מעמיק במיסוי יכולים לחסוך עבור העמית בתשלומים מיותרים ולאפשר לו לנצל את כל הטבות המס המגיעות עבורו במסגרת החוק.

עלות קיבוע זכויות

תכנון פרישה

מתכנני פרישה הם מקצוע מבוקש בשוק העבודה. בהתאם לכך בכל רחבי הארץ המכללות השונות מציעות מסלולי לימודים עבור מתכנני פרישה. במכללה שלנו יש לנו תוכנית לימודים מקיפה המעניקה לכם ידע תיאורטי ומעשי ומכינה אתכם בצורה מלאה למעגל העבודה. אצלנו תלמדו על כל המסלולים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק ועל מיסוי פרישה. כמו כן אנחנו מתמקדים בכל הנושא של כלכלת המשפחה. תכנון פרישה נועד לעזור ללקוח ולבני משפחתו לשמור על אותה רמת חיים לפני היציאה לגמלאות, והתפקיד שלכם הוא לעזור לו להגשים זאת הלכה למעשה, ואת זה בדיוק נלמד במהלך קורס מתכנני פרישה שלנו עבור מתכנני פרישה.

רוצים להצטרף אלינו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.