פדיון קצבה מוכרת

קצבה מוכרת היא קצבה פטורה ממס, מקורה בכספים שכבר שולמו עבורם מס הכנסה. בהתאם לכך, משיכת הכספים אינה כרוכה בתשלומי מיסים נוספים. פדיון קצבה מוכרת נקרא בשפה המקצועית היוון קצבה מוכרת ופירושו משיכה חד פעמית של חלק הכספים הנמצאים בקופה. כאשר מבצעים פדיון של חלק מהכספים הנמצאים בקצבה מוכרת, צריך לחשב בצורה נכונה את כל שיעורי המס הנדרשים. אם הלקוח מושך יותר כספים מאשר מה שמוגדר בחוק, הוא יצטרך לשלם על כך מס וזה יכול לפגוע גם בהכנסה החודשית שלו. לכן, בכל מקרה נתון של קצבה מוכרת או קצבה מזכה או כל תשלום אחר בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים, כדאי להתייעץ עם מומחים למיסוי ופרישה, בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה.

מתכנני פרישה יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים מהן האופציות הטובות ביותר עבור שימוש בכספי הפנסיה והפיצויים. הם בודקים ביחד עם הלקוח האם כדאי למשוך חלק מהכספים כעת, ולהקטין את התשלומים החודשיים בעתיד, או אולי כדאי לחכות עם העניין.

תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. בהתאם לכך, המכללות השונות ברחבי הארץ מכשירות עשרות מתכנני פרישה לעבודה עם לקוחות. במסגרת לימודי ייעוץ פרישה אצלנו במכללה, אנחנו מקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום, כולל ראייה רחבה של תחום הפרישה בהקשר של כלכלת המשפחה.

פדיון קצבה מוכרת

עבור מי מתאים קורס תכנון פרישה?

בשנים האחרונות, סוכני ביטוח רבים מחפשים דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה. כיום, לאחר השחיקה בעמלות והבירוקרטיה המסובכת, הסוכנים נדרשים להמציא את עצמם מחדש. הוספת נדבך נוסף לעסק הפרטי, יכולה בהחלט להיות הפתרון לשחיקה בעמלות והירידה בהכנסה החודשית. הלימודים מתאימים גם עבור אנשי מקצוע נוספים מהתחום הפנסיוני והפיננסי, כגון רואי חשבון ויועצי מס, המעוניינים להרחיב את מעגל הלקוחות ובהתאם את ההכנסה.

מעוניינים להצטרף אלינו אל לימודי תכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.