פטור על הפנסיה סעיף 9א

פטור ממס הכנסה על פנסיה בהתאם לתיקון 190 סעיף 9א ניתן עבור מי שהגיע לגיל הזכאות, עמית שמקבל קצבה או במקרה של נכות בשיעור של 75% בהתאם לאישור הנדרש מביטוח לאומי. עבור קצבה מזכה גובה הפטור עומד כיום על 52% מתקרת הקצבה המזכה. הפטור המקסימלי במקרה זה הוא 4742 ש”ח. בכל מקרה שבו העמית מעוניין לברר את כל הזכויות וההטבות המגיעות לו במסגרת היציאה לגמלאות או במעבר בין מקומות עבודה, הדרך היעילה לעשות זאת היא באמצעות ייעוץ מקצועי. ברוב המקרים אין לאדם מן היישוב את הכלים המתאימים בשביל לבצע את כל החישובים הנדרשים, ואין בידיו את הידע המקצועי הנדרש בשביל לקבל את כל ההטבות המגיעות לו במסגרת החוק. לכן, פנייה ליועצי פרישה מומחים למיסוי היא הדרך המתאימה ביותר עבור רוב העובדים במשק הישראלי.

ייעוץ פרישה

ייעוץ פנסיוני לפרישה מתבצע על ידי אנשי מקצוע שלמדו את התחום במכללות השונות ברחבי הארץ או התמחו בנושא במהלך העבודה הסדירה שלהם. היועצים הם אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, רואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים, שמתמחים בנוסף לכך בתכנון פרישה. מתכנני פרישה יושבים ביחד עם הלקוח ועוברים ביחד איתו על כל המסלולים הפנסיוניים שהוא מבוטח במסגרתם, ועוזרים לו בכל ההחלטות הנדרשות בנוגע לניצול כספי הפנסיה והפיצויים.

פטור על הפנסיה סעיף 9א

קורס תכנון פרישה

קורס תכנון פרישה לפנסיה במכללה שלנו מכשיר אתכם לעבודה בכל רבדי המקצוע, אנחנו עובדים עם צוות הוראה מעולה הכולל אנשי מקצוע שבאים מן השטח. במהלך הקורס נעבור אתכם על כל מסלולי הפנסיה הנמצאים כיום בשוק ונלמד על כל היבטי המיסוי שקשורים בעזיבת עבודה. בנוסף לכך, נתמקד בכלכלת המשפחה ובכל הנושאים המשפטיים ונושאים אחרים הרלוונטיים לתחום.

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.